Nowości

Wysmakowany design – wafle Jumbo w nowym opakowaniu

Poniedziałek, 24 stycznia 2011
Producent wafli ryżowych Good Food kontynuuje dobrą passę, wdrażając kolejne zmiany graficzne. Tym razem nowy design zyskały opakowania ryżowych wafli smakowych Jumbo. Wcześniej firma odświeżyła logotyp, a także wprowadziła nowe opakowania produktów ryżowych z linii „Grube".

 

Nowe opakowania, znane smaki

Nowy projekt graficzny otrzymały wszystkie rodzaje wafli smakowych Jumbo: paprykowe, serowe oraz śmietankowo-cebulowe. - Teraz opakowania posiadają nowe logo oraz przejrzysty, przyjazny dla oka layout - mówi Jarosław Lis, Marketing Manager z Good Food S.A. - Postawiliśmy również na nową, bardziej „apetyczną" kolorystykę - dodaje. W projekcie graficznym wyeksponowane zostały przy tym produkty, które nawiązują do smaków poszczególnych rodzajów wafli. - Zależy nam na łatwej identyfikacji  produktów przez konsumentów - mówi Jarosław Lis. - Stąd decyzja, by  elementy graficzne odnoszące się do smaków wafli umieścić w centralnym miejscu opakowania. Pierwsza seria Jumbo w nowych paczkach trafi do sklepów pod koniec stycznia bieżącego roku. Good Food planuje też w najbliższym czasie odświeżenie opakowań pozostałych produktów.

Sprostać oczekiwaniom rynku

Good Food to pionierska firma, która jako pierwsza wprowadziła na rodzimy rynek wafle ryżowe. Od wielu lat propaguje wśród polskich konsumentów zdrowe nawyki  żywieniowe. W tym roku spółka obchodzi jubileusz: dwudziestolecie swojej działalności.  - Jesteśmy dumni, że to właśnie nam w udziale przypadło zapoczątkowanie w Polsce tradycji wafli ryżowych - mówi Jarosław Lis.  - Jednocześnie jubileusz  jest doskonałą okazją do refleksji, nie tylko na temat drogi przebytej przez Spółkę, ale przede wszystkim, dalszych scenariuszy rozwoju i zmian zgodnych z trendami i prognozami rynkowymi - dodaje. Nowe opakowania to właśnie jedna z inicjatyw, które świadczyć mają o tym, że firma  Good Food wychodzi naprzeciw wymogom rynku.

(Maja Święcka)