Nieskategoryzowane

Dużo Ryby – Mało Wody

Poniedziałek, 24 stycznia 2011
Od 14.02.2011 najpopularniejsze pozycje asortymentowe ABRAMCZYK Sp. z o.o. będą oferowane z mniejszym poziomem glazury ochronnej tj. dotychczasowe opakowania 1 000 g (750 g produktu netto) zostaną zastąpione opakowaniami 850 g (765 g produktu netto), zaś opakowania 600 g (450 g produktu netto) zostaną zastąpione opakowaniami 500 g (450 g produktu netto).

Faktyczna ilość oferowanych w opakowaniach marki ABRAMCZYK ryb i owoców morza pozostanie na niezmienionym poziomie lub ulegnie zwiększeniu. Ceny dla nowych produktów pozostaną na niezmienionym poziomie lub w uzasadnionych przypadkach ulegną obniżeniu.

Opakowania wszystkich produktów biorących udział w programie „Dużo Ryby - Mało Wody" będą specjalnie oznaczone poprzez dołączenie ulotki informującej o ich walorach. Dla wszystkich klientów zaoferowane zostaną materiały POS. Dodatkowo ABRAMCZYK Sp. z o.o. przygotował akcję informującą klientów o nowościach za pośrednictwem prasy popularnej (tzw. kolorowe tygodniki) oraz pism branżowych.

„Przedsiębiorstwo ABRAMCZYK Sp. z o.o. jest liderem innowacyjnych rozwiązań wprowadzanych przez dostawców mrożonych ryb i owoców morza w Polsce. ABRAMCZYK Sp. z o.o. jako pierwszy podmiot zainicjował sprzedaż owoców morza pakowanych według technologii DARE FRESH. Jako pierwsi kontrolę jakości zaopatrzenia dla naszych klientów oparliśmy na siatce międzynarodowych przedstawicieli nadzorujących bezpieczeństwo zakupów. To również ABRAMCZYK Sp. z o.o. jako pierwszy podmiot w Polsce rozpoczął sprzedaż dzikiego Łososia na skalę hurtową. Również jako jedyny podmiot oferujący mrożone ryby i owoce morza uczestniczymy w akcji Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy Policz się z Cukrzycą.

Bycie innowacyjnym oznacza, że wszelkie działania o takim charakterze muszą być wciąż kontynuowane i rozwijane. Obecnie ABRAMCZYK Sp. z o.o. chce zaprezentować swoim klientom pakiet zmian składających się na całościowy program pt. Dużo Ryby - Mało Wody.

ABRAMCZYK Sp. z o.o. postanowiło przeciwstawić się złej praktyce sprzedaży produktów mrożonych które są pokrywane zbyt dużą warstwą glazury lodowej. Konsekwencją fałszywie pojmowanego interesu klientów jest obecność na półkach sklepowych produktów posiadających na sobie 25% do niemal 35% glazury lodowej, podczas gdy poziomem zabezpieczającym produkty przed wyschnięciem jest 10%. Uważam, że wprowadzanie klientów w błąd jest rzeczą niedopuszczalną i nie może być akceptowane przez ABRAMCZYK Sp. z o.o." - mówi Wojciech Bondara, Dyrektor Wykonawczy ABRAMCZYK Sp. z o.o.

(Maja Święcka)

 

tagi: Abramczyk ,