„Polacy mają coraz więcej kart płatniczych i z roku na rok robią nimi zakupy o większej wartości. Nasze terminale pozwalają na płacenie kartą już w około 6 tysiącach placówek handlowych w całej Polsce. W ciągu najbliższych dwóch lat zamierzamy tę liczbę podwoić" - zapowiada Sebastian Dyrszka, członek zarządu Kolportera. - „Pracujemy również nad nowymi aplikacjami, które umożliwią oferowanie konsumentom kolejnych usług, co z kolei pozwoli właścicielom sklepów i kiosków uzyskiwać dodatkowe przychody i pozyskiwać nowych klientów."
Kolporter jako jedna z pierwszych firm w Polsce zaoferował sklepom terminale umożliwiające sprzedaż doładowań prepaid oraz przyjmowanie opłat za domowe rachunki. Sieć jest systematycznie unowocześniana, wprowadzane są terminale umożliwiające kolejne funkcjonalności, m.in. płatność kartą. W sumie firma zarządza ok. 20 tysiącami urządzeń.
(Maja Święcka)
tagi: Kolporter ,
Znamy laureatów Sustainability Awards For Retail! Podczas...
Należąca do koncernu FoodWell marka Bakalland dołączyła do...
Trwają prace nad nową ustawą o Rzeczniku MŚP...
Zawirowania w światowym handlu...
Rodzimym firmom przyda się promocja ze strony instytucji...
Firmy skupiają się na gromadzeniu zapasów...
Światowi dostawcy nie nadążają z dostawami do Polski...