"Naszym strategicznym celem jest budowa silnej, rozpoznawalnej marki sieciowej - pasaży handlowych Czerwona Torebka, która na stałe wpisze się w krajobraz polskich miast" - informuje Ireneusz Kazimierczyk, Prezes Zarządu spółki „Czerwona Torebka". - "Nazwa jest jednym z najważniejszych narzędzi komunikacji firmy z jej otoczeniem biznesowym. Czerwona Torebka to charakterystyczna i jednocześnie prosta do zapamiętania nazwa, która stanie się czynnikiem wyróżniającym naszą spółkę na tle innych podmiotów funkcjonujących na rynku. Wierzymy, że szybko utrwali się w świadomości przyszłych klientów pasaży handlowych."
Pod szyldem Czerwona Torebka w ramach ogólnopolskiej sieci pasaży handlowych powstanie docelowo 4 000 obiektów. Firma zakłada dynamiczną ekspansję w skali całego kraju. Pasaże handlowe będą zlokalizowane na dużych osiedlach mieszkaniowych, przy głównych szlakach komunikacyjnych oraz ważnych obszarach handlowo-usługowych średniej wielkości miast. Opracowana przez firmę koncepcja zakłada budowę jednokondygnacyjnych obiektów w oparciu o nowoczesną technologię stalowych konstrukcji Framecad, która zapewni przyspieszenie procesu budowlanego oraz obniży koszty eksploatacji obiektów.
Pasaże będą składać się z powtarzalnych modułów o powierzchni 60 mkw. Każdy z lokali będzie miał odrębne wejście dostępne bezpośrednio z przestronnego parkingu. W zależności od potencjału lokalizacji i specyfiki danego regionu wśród najemców pasaży Czerwona Torebka znajdą się przede wszystkim lokalni przedsiębiorcy, ale także marki sieciowe. Obecnie firma finalizuje prace nad obiektami przeznaczonymi do realizacji w tym roku.
Ponadto spółka „Czerwona Torebka" kontynuuje ekspansję na rynku nieruchomości komercyjnych poprzez pozyskiwanie nowych lokalizacji pod sklepy Biedronka, a także budowę obiektów handlowych, które następnie są przeznaczane na sprzedaż. W portfelu firmy znajdują się także powierzchnie handlowe na wynajem w wybudowanych mini galeriach handlowych oraz grunty i mieszkania.
(Maja Święcka)
21 listopada 2024 roku w wieku 68 lat zmarł Krzysztof Pakuła...
W październiku 2024 r. całkowita wartość sprzedaży w...
W tym roku Polacy planują mniej kosztowne święta niż...
Obie strony czeka kilka lat przygotowań...
Sztuczna inteligencja jest coraz mocniej wykorzystywana przez...
Ankietowani wskazali pięć rzeczy, których obecnie...
Do zmian muszą się dostosować także małe przedsiębiorstwa...
Z początkiem stycznia 2025 roku Polska obejmie rotacyjną...