"Naszym strategicznym celem jest budowa silnej, rozpoznawalnej marki sieciowej - pasaży handlowych Czerwona Torebka, która na stałe wpisze się w krajobraz polskich miast" - informuje Ireneusz Kazimierczyk, Prezes Zarządu spółki „Czerwona Torebka". - "Nazwa jest jednym z najważniejszych narzędzi komunikacji firmy z jej otoczeniem biznesowym. Czerwona Torebka to charakterystyczna i jednocześnie prosta do zapamiętania nazwa, która stanie się czynnikiem wyróżniającym naszą spółkę na tle innych podmiotów funkcjonujących na rynku. Wierzymy, że szybko utrwali się w świadomości przyszłych klientów pasaży handlowych."
Pod szyldem Czerwona Torebka w ramach ogólnopolskiej sieci pasaży handlowych powstanie docelowo 4 000 obiektów. Firma zakłada dynamiczną ekspansję w skali całego kraju. Pasaże handlowe będą zlokalizowane na dużych osiedlach mieszkaniowych, przy głównych szlakach komunikacyjnych oraz ważnych obszarach handlowo-usługowych średniej wielkości miast. Opracowana przez firmę koncepcja zakłada budowę jednokondygnacyjnych obiektów w oparciu o nowoczesną technologię stalowych konstrukcji Framecad, która zapewni przyspieszenie procesu budowlanego oraz obniży koszty eksploatacji obiektów.
Pasaże będą składać się z powtarzalnych modułów o powierzchni 60 mkw. Każdy z lokali będzie miał odrębne wejście dostępne bezpośrednio z przestronnego parkingu. W zależności od potencjału lokalizacji i specyfiki danego regionu wśród najemców pasaży Czerwona Torebka znajdą się przede wszystkim lokalni przedsiębiorcy, ale także marki sieciowe. Obecnie firma finalizuje prace nad obiektami przeznaczonymi do realizacji w tym roku.
Ponadto spółka „Czerwona Torebka" kontynuuje ekspansję na rynku nieruchomości komercyjnych poprzez pozyskiwanie nowych lokalizacji pod sklepy Biedronka, a także budowę obiektów handlowych, które następnie są przeznaczane na sprzedaż. W portfelu firmy znajdują się także powierzchnie handlowe na wynajem w wybudowanych mini galeriach handlowych oraz grunty i mieszkania.
(Maja Święcka)
Znamy laureatów Sustainability Awards For Retail! Podczas...
Należąca do koncernu FoodWell marka Bakalland dołączyła do...
Trwają prace nad nową ustawą o Rzeczniku MŚP...
Zawirowania w światowym handlu...
Rodzimym firmom przyda się promocja ze strony instytucji...
Firmy skupiają się na gromadzeniu zapasów...
Światowi dostawcy nie nadążają z dostawami do Polski...