Nowości

Warka zmienia etykietę

Czwartek, 20 stycznia 2011
Warka od stycznia 2011 wprowadza na rynek nową etykietę. Zmiana opakowania ma za zadanie pokazać wszystkie atrybuty marki, które były komunikowane w dotychczasowych kampaniach. Charakterystyczny kształt szklanki piwa z pianką i kolory typowe dla marki pokazują, co dla Warki jest najważniejsze - doskonale uwarzone piwo i tradycyjne wartości.

Na nowej etykiecie konsumenci zobaczą plantacje chmielowe i wielkie kadzie browarnicze. Dowiedzą się też, co oznacza samo słowo warka i dlaczego - oprócz starannie, wyselekcjowanego chmielu - w procesie powstawania złotego trunku tak ważna jest rola człowieka.

Wszystkie motywy, które znalazły się na etykiecie to elementy spójnej komunikacji marki prowadzonej od 2009. Prace nad etykietą zaczęliśmy podczas kampanii „To chmiel decyduje" - mówi Joanna Nowakowska, Marketing Manager marki Warka. - „Wtedy zrodził się pomysł, aby właśnie na etykiecie pokazać jak niezwykłym procesem jest warzenie piwa i jak ważną rolę w tym procesie odgrywa człowiek. Wprowadzenie spójnych ze strategią komunikatów na opakowanie Warki, to dla nas swego rodzaju ukoronowanie procesu, jaki rozpoczęliśmy ponad dwa lata temu" - dodaje Joanna Nowakowska.

Przeprowadzone dotychczas kampanie reklamowe Warki miały za zadanie zaprezentować jej piwne kompetencje (piwowarzy i tradycje piwowarskie). Stąd pomysł na kampanię „Najlepszy chmiel pod słońcem" (2009/2010) i sponsoring Profesjonaliów Piwowarów i Barmanów (wrzesień 2009, wrzesień 2010). Nowa etykieta jest efektem prowadzonych dotychczas działań, mających na celu podkreślić wyjątkowość tego piwa.

Warka w nowym opakowaniu jest na rynku od stycznia 2011 roku.

(M.D)

tagi: warka ,