Marka Goliard - ekspert w produkcji makaronów wprowadziła nowe opakowania makaronów opartych na najlepszych włoskich recepturach. Są to Świderek, Rurka, Kokarda, Łazanka i Muszelka. Zmianie uległa szata graficzna oraz sposób pakowania. Obecnie makarony są dostępne w opakowaniu 400g. Szata graficzna dostosowana jest do pozostałych produktów marki, czyli połączenia głębokiego granatu, słonecznej żółci i bogatego złota. Opakowanie ma zupełnie inną formę - jest opakowaniem stabilo ( kształt kostki) z możliwością wielokrotnego zamykania.
Tym, co wyróżnia makarony Goliard spośród innych, jest wysoka jakość produktów oraz wyśmienite walory smakowe pasty. Makarony produkowane są z najlepszej jakości semoliny i wody. Dzięki zastosowaniu takich surowców makaron po ugotowaniu nie klei się, jest sprężysty i zachowuje swój pierwotny kształt.
Charakterystyczny wizerunek złotych kłosów przypomina, iż makaron został wyprodukowany w 100 procentach z doskonałej jakości pszenicy durum. Jest to pszenica, która posiada naturalny bursztynowy kolor - tak więc makaron nie zawiera żadnych sztucznych barwników, a podczas gotowania zachowuje zwartą strukturę i nie skleja się. Na opakowaniach producent podaje informacje dotyczącą czasu gotowania makaronu, aby uzyskać najbardziej korzystne walory smakowe produktu. A także pełną tabelkę na temat kaloryczności i wartości odżywczych makaronu.
(M.D)
tagi: goliard ,
Znamy laureatów Sustainability Awards For Retail! Podczas...
Należąca do koncernu FoodWell marka Bakalland dołączyła do...
Trwają prace nad nową ustawą o Rzeczniku MŚP...
Zawirowania w światowym handlu...
Rodzimym firmom przyda się promocja ze strony instytucji...
Firmy skupiają się na gromadzeniu zapasów...
Światowi dostawcy nie nadążają z dostawami do Polski...