„Zarządzanie marką Wedel - ikoną czekolady w Polsce, to fascynujące wyzwanie. Na pewno będziemy kontynuować platformę komunikacyjną: „E.Wedel, Fabryka przyjemności", która udowodniła już swoją skuteczność. Wedel wymieniany jest niemal przez 40% Polaków*, jako ulubiona i pierwsza marka czekolady, co czyni z firmy absolutnego lidera na rynku. Następna wybierana marka osiąga nieco ponad połowę wskaźnika Wedla. Udział marki w rynku czekolady pod koniec 2010 roku również stawia ją na pierwszym miejscu z 14,7 % wynikiem**. Praca, moja i mojego zespołu, w dalszym ciągu będzie koncentrować się na wzmacnianiu tożsamości marki, w oparciu o silne walory w swojej kategorii, zaskakiwaniu innowacyjnością, odpowiadając na potrzeby masowego odbiorcy. Będziemy pracować nad obecnością Wedla we wszystkich kanałach komunikacyjnych, począwszy od tradycyjnego, skończywszy na silnym wykorzystaniu nowych mediów, przez które chcielibyśmy dotrzeć do wiernych konsumentów, jak i wchodzić w interakcję z młodymi odbiorcami" - mówi Stephane Tikhomiroff.
*MillwardBrown SMG/KRC
**AC Nielsen 2010, ujecie wartościowe
(maj)
Sklepy E.Leclerc wygenerowały obroty na poziomie 3,4 mld zł...
Piętnastoosobowa reprezentacja wszystkich franczyzobiorców...
Kolejny miesiąc z rzędu spadki sprzedaży notowały...
Eksperci szacują, że niewyspani pracownicy mogą kosztować...
Trwają prace nad nową ustawą o Rzeczniku MŚP...
Zawirowania w światowym handlu...
Rodzimym firmom przyda się promocja ze strony instytucji...
Firmy skupiają się na gromadzeniu zapasów...