„Zarządzanie marką Wedel - ikoną czekolady w Polsce, to fascynujące wyzwanie. Na pewno będziemy kontynuować platformę komunikacyjną: „E.Wedel, Fabryka przyjemności", która udowodniła już swoją skuteczność. Wedel wymieniany jest niemal przez 40% Polaków*, jako ulubiona i pierwsza marka czekolady, co czyni z firmy absolutnego lidera na rynku. Następna wybierana marka osiąga nieco ponad połowę wskaźnika Wedla. Udział marki w rynku czekolady pod koniec 2010 roku również stawia ją na pierwszym miejscu z 14,7 % wynikiem**. Praca, moja i mojego zespołu, w dalszym ciągu będzie koncentrować się na wzmacnianiu tożsamości marki, w oparciu o silne walory w swojej kategorii, zaskakiwaniu innowacyjnością, odpowiadając na potrzeby masowego odbiorcy. Będziemy pracować nad obecnością Wedla we wszystkich kanałach komunikacyjnych, począwszy od tradycyjnego, skończywszy na silnym wykorzystaniu nowych mediów, przez które chcielibyśmy dotrzeć do wiernych konsumentów, jak i wchodzić w interakcję z młodymi odbiorcami" - mówi Stephane Tikhomiroff.
*MillwardBrown SMG/KRC
**AC Nielsen 2010, ujecie wartościowe
(maj)
Wśród poprawek pojawiła się jednak istotna zmiana związana...
Prace budowlane rozpoczną się w maju 2025 roku i potrwają 24...
W tym roku Polacy przeważnie chcą skorzystać z obniżek cen...
Według badania UCE RESEARCH i ARI10, 38,1% dorosłych Polaków...
Ponad 200 projektów otrzymało granty o wartości 92 mln euro...
Mniejsze przedsiębiorstwa potrzebują wsparcia w tym procesie...
Obie strony czeka kilka lat przygotowań...
Sztuczna inteligencja jest coraz mocniej wykorzystywana przez...