Nieskategoryzowane

Delko S.A rozwija markę własną

Piątek, 14 stycznia 2011
Dystrybutor produktów kosmetyczno-chemicznych Delko S.A. dynamicznie rozwija markę własną. W tym roku planowane jest zarówno wprowadzenie nowych produktów, jak i odnowa szaty graficznej dla produktów pod nazwą „Blue".

Obecnie Delko S.A posiada w swojej ofercie ok. 250 indeksów. W 2010 roku marka własna Delko została poszerzona o kilkanaście produktów m.in; worki na śmieci 160 l, żelowe odświeżacze powietrza czy ręczniki kuchenne.

„Według panujących na rynku trendów, rozwój marek własnych w Polsce ma ogromny potencjał" - mówi Lidia Sieredzka, Manager ds. Marki Delko.  -  „Właśnie ten obszar działalności firmy jest dla nas niezwykle istotny. Chcemy aby nasze produkty idealnie spełniały oczekiwania klienta, dlatego charakteryzują się one zarówno atrakcyjną ceną jak i wysoką jakością."

Marki własne dystrybutora dostępne są głównie w placówkach handlu tradycyjnego. Niezwykle istotny jest fakt, że w 95 proc. ich produkcją zajmują się renomowane polskie firmy. Historia marki własnej Delko sięga 1999 roku, kiedy to pojawiły się  pierwsze produkty pod nazwą „Filip".

Delko S.A posiada produkty marki własnej w następujących kategoriach:

- Filip: środki myjące, piorące i czyszczące

- Filip Fresh: odświeżacze powietrza  oraz środki do WC

- Blue: podstawowe produkty kosmetyczne , pielęgnacja ciała i włosów

- Oskar: opakowania , zmywaki, ścierki - czyli podstawowe produkty niezbędne w każdym gospodarstwie domowym

- Teak: środki do pielęgnacji mebli i drewna

- Delikato: produkty higieniczne jak płatki kosmetyczne, wata , ręcznik kuchenny celulozowy, chusteczki higieniczne, papier toaletowy

- Tytus: produkty wyżej pozycjonowane  w  kategorii płynów do naczyń i środków do WC

- Delko Porfessional: środki czyszczące i myjące  w większych opakowaniach przeznaczona do zakładów pracy , firm sprzątających

- Taniuś: najniższa półka cenowa w kategorii środków myjących i czyszczących

(M.D)

 

tagi: DELKO ,