Nieskategoryzowane

Chata Polska wręczyła kluczyki do Nissana Micra

Poniedziałek, 10 stycznia 2011
W sklepach sieci Chata Polska zakończyła się konsumencka promocja sprzedaży pt.: „Zakupy w Chacie Polskiej jesienią nagrodami się mienią", w której główną nagrodą był Nissan Micra.

Decyzją Komisji Konkursowej, zwycięzcą konkursu została pani Jolanta Łuczka z Poznania. Dodatkowo wyłoniono 30 laureatów nagród dodatkowych - aparatów cyfrowych.

Aby wziąć udział w konkursie, wystarczyło dokonać zakupów za min. 20 zł i wymyślić hasło promujące jesienne zakupy w Chacie Polskiej.

Konsumenci grając o samochód, mieli do wyboru 3 sposoby dokonania zgłoszenia w konkursie: wypełnienie kuponu i wrzucenie go do urny w sklepie, aplikację o-line na stronie http://www.chatapolska.pl/ lub wysłanie SMS.

Komunikacyjnie akcja wsparta była materiałami POS oraz informacją na stronie www sieci.

"Akcje promocyjne są dla nas niezwykle istotnym elementem komunikacji z klientem" - mówi Marcin Fijoł, Dyrektor Marketingu Chaty Polskiej. - " tym roku także planujemy szereg konkursów, w ramach których nasi klienci mogą liczyć na bardzo atrakcyjne nagrody."

W najbliższym czasie Chata Polska ogłosi również laureata konkursu współorganizowanego z Unilever, gdzie do wygrania także był samochód - Fiat Grande Punto oraz 25 ekspresów do kawy.

(Maja Święcka)

tagi: Chata Polska ,