Czerwone serduszka widać było na ulicach miast już na tydzień przed 19. finałem największej prospołecznej inicjatywy ostatnich dwóch dekad, a to dzięki akcji zbiórki pieniędzy na rzecz WOŚP w sieci sklepów spożywczych Lidl. W inicjatywę zaangażowane zostały wszystkie centra dystrybucyjne i ponad 400 supermarketów w całej Polsce. Do każdej kasy trafiła skarbona, a pracownicy zachęcali klientów do wsparcia Orkiestry.
„Nasi klienci byli jeszcze bardziej hojni niż poprzednio" - powiedziała Anna Biskup reprezentująca Lidl. - „Rosnąca z roku na rok popularność Wielkiej Orkiestry to zapewne główne powody sukcesu. Cieszymy się, że udało nam się zebrać większą sumę niż w roku ubiegłym!"
Zebrane środki zasilą konto Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy, z którego dochody przeznaczone będą na zakup najnowocześniejszego sprzętu dla dzieci z chorobami urologicznymi i nefrologicznymi.
Akcję wspierała szeroko zakrojona kampania promocyjna obejmująca wszystkie środki masowego przekazu, dzięki czemu wiele osób dowiedziało się o inicjatywie odpowiednio wcześniej.
(Maja Święcka)
21 listopada 2024 roku w wieku 68 lat zmarł Krzysztof Pakuła...
W październiku 2024 r. całkowita wartość sprzedaży w...
W tym roku Polacy planują mniej kosztowne święta niż...
Obie strony czeka kilka lat przygotowań...
Sztuczna inteligencja jest coraz mocniej wykorzystywana przez...
Ankietowani wskazali pięć rzeczy, których obecnie...
Do zmian muszą się dostosować także małe przedsiębiorstwa...
Z początkiem stycznia 2025 roku Polska obejmie rotacyjną...