„Czarny to nie kolor, czarny to siła. Power is black - poprzez hasło naszej kampanii chcemy zwrócić uwagę konsumentów na to, że jedyny oryginalny na rynku Tiger Energy Drink występuje teraz w czarnych opakowaniach, a jego producentem jest firma FoodCare" - mówi Karolina Kowalczyk, Kierownik ds. mediów i rozwoju sprzedaży FoodCare Sp. z o.o.
„Okres noworoczny to czas intensywnej zabawy, kiedy wiele osób potrzebuje dużej dawki energii. Z myślą o nich przygotowaliśmy Black Tiger Energy Drink w specjalnym opakowaniu" - dodaje Karolina Kowalczyk.
Kampania reklamowa prowadzona jest w telewizji i kinach, równolegle z outdoorem. 15-sekundowy spot emitowany jest w TVN, TVN 7, TV Polsat i sieci At Media. W ramach kampanii została uruchomiona specjalny serwis internetowy, który będzie platformą komunikacji z konsumentami. Akcji towarzyszą działania promocyjne m.in. konkursy z nagrodami.
Kreację kampanii przygotowała agencja TBWA\. Spot telewizyjny wyprodukowało Studio Film Reaktor. Za zakup mediów odpowiada dom mediowy Equinox.
Black Energy Drink dostępny jest w puszce o pojemności 250 ml i w czarnych butelkach plastikowych 0,5 L.
(M.D)
tagi: tiger ,
Analiza 91 tys. cen detalicznych pokazała, że w lipcu...
To pierwsze tego typu rozwiązanie na polskim rynku, a dla...
Eksperci podkreślają, że lojalność wobec tych formatów...
Rozmowę kwalifikacyjną warto traktować jak dialog...
Zdaniem ekspertów, dane pokazują coraz większą...
W obliczu narastających napięć geopolitycznych i...
To coraz istotniejszy klient dla sektora bankowego...
Instytucje kontrolujące stopniowo zmieniają swój charakter...