„Kolporter to dla nas kluczowy partner handlowy, podobnie jak dla każdego producenta, który poważnie myśli o silnej pozycji na polskim rynku" - mówi Dariusz Gałęzewski, Członek Zarządu firmy Oshee Polska, drugiego co do wielkości producenta napojów izotonicznych w naszym kraju.
„Badania rynku potwierdzają, że około 70 procent sprzedaży izotoników generują sklepy spożywcze i kioski, a to są nasi partnerzy handlowi. Wprowadzenie do hurtowni Kolportera produktów tak znanej i dobrze sprzedającej się marki jak Oshee na pewno wzbogaci ich ofertę" - mówi Krzysztof Żądło, Dyrektor Handlowy Kolportera. - „Z kolei skala sieci, jaką obsługujemy, pozwala producentowi napojów liczyć na realny i znaczący wzrost sprzedaży Właściciele sklepów i punktów sprzedaży mogą już zamawiać izotoniki Oshee w każdym z naszych oddziałów terenowych" - dodaje.
Wartość sprzedaży napojów izotonicznych na polskim rynku wyniosła w 2010 roku około 135 milionów złotych (roczny wzrost o około 11%). Eksperci prognozują, że w ciągu najbliższych pięciu lat tego typu napojów będzie sprzedawanych kilka razy więcej.
(M.D)
tagi: kolporter ,
Mondelez Polska, lider w branży przekąsek, ogłasza dwa nowe...
71 proc. osób po 60. roku życia chce pracować. Główną...
Obecnie 49,1% Polaków dobrze ocenia swoją sytuację...
Platforma strategicznego dialogu w Warszawie i Waszyngtonie...
Kobiety wciąż są w mniejszości we władzach spółek...
Eksperci szacują, że niewyspani pracownicy mogą kosztować...
Trwają prace nad nową ustawą o Rzeczniku MŚP...