Nieskategoryzowane

Mokate współpracuje z Lavazzą

Poniedziałek, 27 grudnia 2010
Od stycznia 2011 roku Mokate  przejmuje dystrybucję  produktów Lavazzy na terenie Polski. Jako doświadczony i prężny partner rynkowy z całą pewnością wpłynie na dalsze doskonalenie współpracy z odbiorcami.

Przemawia za tym wieloletnie rozpoznanie rynku i dobra organizacja pracy „sił sprzedaży", dysponujących profesjonalnym personelem. Są one przygotowane do fachowego doradztwa, wyróżniają się wiedzą  z zakresu rynku kawy i metod aktywizacji sprzedaży. Organizacyjne struktury sił sprzedaży pokrywają obszar całego kraju, a ich logistycznym wsparciem jest bardzo liczna i nowoczesna flota, złożona z pojazdów dostawczych i osobowych.

Należy przypomnieć, iż Mokate ma za sobą szereg  przedsięwzięć podjętych dla wzbogacenia asortymentu kaw mielonych i ziarnistych. Jednym z nich było promowanie linii kawowej „Mokate tostato all'Italiana". Firma doceniła rosnące zainteresowanie konsumentów dla tych właśnie kategorii kaw i rysujące się w związku z tym - zmiany w strukturze konsumpcji.

Zdobyte na tym polu doświadczenie oraz opanowane kanały dystrybucji mogły stanowić istotne argumenty skłaniające Lavazzę do wybrania Mokate i podpisania umowy zapewniającej firmie status autoryzowanego dystrybutora Lavazzy. Trzeba przy okazji zauważyć, że krok ten wpisuje się w lansowane od szeregu lat przez Mokate tradycje konsumpcyjne ze słonecznej Italii. Początek tym zainteresowaniom dało wprowadzone w 1992 roku - popularne „Mokate Cappuccino".

„Współpraca z Lavazzą uruchamia dodatkowy impuls do aktywnego kształtowania rynku kawy przez naszą firmę. Jestem przekonana, że Mokate w roli dystrybutora produktów tej marki spotka się z uznaniem ze strony wszystkich partnerów handlowych" - mówi Teresa Mokrysz, właścicielka grupy firm Mokate.

Firma docenia siłę i wyróżniające atrybuty stojące za globalną marką, jaką jest Lavazza. Tym niemniej Mokate przygotowane jest do zainicjowania  marketingowej ofensywy, która nada dystrybucji tej marki nowa ekspresję. Już niebawem powinna ona znaleźć swe odzwierciadlenie w szerokiej przestrzeni medialnej i wykorzystać atrakcyjne sposoby przekazu, przemawiające do świadomości licznych amatorów kawy.

(M.D)

 

tagi: mokate ,