By otrzymać certyfikat Fair Play należy spełnić wiele oczekiwań Kapituły. "Są to wymagania dotyczące zarówno wywiązywania się ze zobowiązań wobec pracowników, jak i partnerów biznesowych, kontrahentów, czy klientów" - mówi Aleksander Szałajko, specjalista ds. PR z ZT Bielmar. - "Trzeba wykazać się zaangażowaniem w inicjatywy lokalne, działania charytatywne i te na rzecz środowiska naturalnego, ale również pozostawać uczciwym w relacjach handlowych wywiązując się w terminie ze wszystkich zobowiązań." Platynowy Laur otrzymują firmy, które brały udział w programie nieprzerwanie przez dziewięć lat i uzyskały tytuł oraz certyfikat „Przedsiębiorstwo Fair Play".
Jak w sporcie
Posługiwanie się symbolem „Fair Play" oznacza dla firmy prestiż, stanowi deklarację przestrzegania wysokich standardów i daje sygnał kontrahentom, że warto nawiązać z laureatem współpracę. Wiąże się również z możliwościami promocji i innych działań, które podtrzymają zaufanie klientów.
"W sportowej terminologii fair play oznacza uczciwą grę na rzecz swojej drużyny i kraju, który się reprezentuje, bez fauli i z poszanowaniem honorowej rywalizacji. Podobnie jest w przedsiębiorczości - ten certyfikat oznacza po prostu wysoką jakość produktów i usług, tym bardziej nasza firma czuje się zaszczycona przyznanym ponownie tytułem" - podsumowuje Aleksander Szałajko.
(maj)
tagi: Bielmar ,
Mondelez Polska, lider w branży przekąsek, ogłasza dwa nowe...
71 proc. osób po 60. roku życia chce pracować. Główną...
Obecnie 49,1% Polaków dobrze ocenia swoją sytuację...
Platforma strategicznego dialogu w Warszawie i Waszyngtonie...
Kobiety wciąż są w mniejszości we władzach spółek...
Eksperci szacują, że niewyspani pracownicy mogą kosztować...
Trwają prace nad nową ustawą o Rzeczniku MŚP...