Milea to ogólnopolska, franczyzowa sieć delikatesów blisko domu o nowoczesnym, miłym wyglądzie i optymalnie dostosowanym asortymencie. Znak graficzny sieci oraz dominujący pomarańczowy kolor kojarzą się pozytywnie, podkreślając ciepło, radość życia, energię i witalność. Pierwsze placówki Milea otworzyliśmy w 2007 roku.
Organizatorem sieci i właścicielem marki Milea jest spółka Detal Koncept, ogólnopolski organizator sieci franczyzowych, która wchodzi w skład Grupy Handlowej Emperia, jednej z największych grup handlowych w Polsce.
(maj)
tagi: Milea ,
W tym roku Browar Okocim świętuje 180-lecie istnienia. Z tej...
Znamy laureatów Sustainability Awards For Retail! Podczas...
Grupa wypracowała stabilne wyniki finansowe na poziomie 287,4...
Eksperci szacują, że niewyspani pracownicy mogą kosztować...
Trwają prace nad nową ustawą o Rzeczniku MŚP...
Zawirowania w światowym handlu...
Rodzimym firmom przyda się promocja ze strony instytucji...
Firmy skupiają się na gromadzeniu zapasów...