Nowa butelka Heinekena zaskakuje wyjątkowym designem i elementami widocznymi tylko w ultrafiolecie. W świetle dziennym wykonaną z aluminium STR charakteryzuje prosty ale niezwykle innowacyjny kształt. Intensywna zieleń zestawiona z matową, srebrną powierzchnią opakowania sprawiają, że butelka fakturą i kształtem idealnie wpisuje się w standard produktu premium. Jednak dopiero w nocnym, klubowym klimacie STR odsłania swoje prawdziwe właściwości, dodając blasku zabawie i rozświetlając noc. Wyjątkowy design opakowania nawiązuje do symbolu marki Heineken - pięcioramiennej gwiazdy.
Nazwa nowej butelki pochodzi od słowa „star" i oddaje ekskluzywny charakter produktu. Projekt STR to metafora gwiazdy, która rozjaśnia noc tylko dla nielicznych i tylko na chwilę. Została zaprojektowana specjalnie dla tych, którzy chcą podkreślić swoją wyjątkową osobowość stylowymi gadżetami.
„Chcieliśmy zaskoczyć klubowiczów czymś, czego nikt inny dotychczas nie zrobił. Dając im butelkę piwa lśniącą jak gwiazda na pewno nam się to uda. STR będzie dostępna krótko i można będzie ją znaleźć wyłącznie w ekskluzywnych, ekscytujących miejscach, gdzie bawią się wyjątkowi ludzie. Butelka STR w ręku takiej osoby ma być wyrazem świadomości najnowszych trendów" - mówi Szymon Michalik, Senior Brand Manager Heineken.
Połączenie nowoczesnego projektu butelki z tradycyjnym logo i typografią marki to część globalnej strategii Heinekena, akcentującej innowacyjność i wyznaczanie trendów w dziedzinie nocnego życia, muzyki, sportu, a ostatnio również designu. Do tej pory Heineken w butelce STR pojawił się również w klubach m.in. w Stanach Zjednoczonych, Holandii, Wielkiej Brytanii, Włoszech, Norwegii, Singapurze, Australii, Nowej Zelandii, Hong Kongu, Chinach, RPA, Katarze i Dubaju.
(M.D)
tagi: heineken ,
Przedstawiciele Spółdzielni Mleczarskiej Mlekpol udzielili...
Pierwsze półrocze br. to kolejny okres spadku rynku piwa w...
Związek Polskich Przetwórców Mleka apeluje o utrzymanie...
Ze wstępnych danych Ministerstwa Rodziny, Pracy i Polityki...
Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone...
Jak wynika z analizy danych MRiT, w maju liczba wniosków...
Według najnowszego rynkowego raportu, obecnie 18,4% Polaków...
W UE co roku wytwarza się ponad 2,2 mld t odpadów...