Nowości

Nowe szaty Kokosala

Czwartek, 16 grudnia 2010
Znany i lubiany KOKOSAL wprowadza nowe warianty i odświeża opakowania.  Nowa szata graficzna, jeszcze bardziej poręczne opakowanie oraz odświeżone logo pozwoliły na „odmłodzenie" marki i sprawienie, że jest bardziej atrakcyjna dla szerszej grupy konsumentów. Zmianom towarzyszy pierwsza od kilkunastu lat kampania w telewizji.

Hasło marki: Kokosal. Pachnąca kropla delikatności, zwraca uwagę na połączenie  w produkcie wyjątkowego, długo utrzymującego się zapachu i szczególnej delikatności, która pomaga dbać o tkaniny naszych ulubionych ubrań.

Kokosal - marka doceniana od ponad 50 lat, była obecna na rynku z wariantem do prania ręcznego. Odpowiadając na rosnące potrzeby i wymagania konsumentów, marka zrobiła kolejny krok naprzód i poszerzyła swoje portfolio o 4 nowe warianty do prania w pralkach:

- Kokosal Black, chroniący czarne i ciemne ubrania przed blaknięciem

- Kokosal Color, chroniący ubrania przed zafarbowaniem i utratą koloru

- Kokosal Delicate, chroniący delikatne ubrania przed zniszczeniem,

- Kokosal White odnawiający biel ubrań

Produkty te łączą w sobie skuteczne pranie delikatnych tkanin oraz piękny zapach, który uwodzi coraz większe grono nowych konsumentek.

Wprowadzenie Kokosala w nowych opakowaniach - projekt to dzieło Agencji Huddleston - wspierane jest przez kampanię w telewizji, która rozpoczęła się 13 września i potrwa do 10 października br. Za kreację odpowiada Agencja Change a zakupem mediów zajął się Dom Mediowy ZenithOptimedia. Wsparcie PR zapewnia Liberty Group.

Połączenie dbałości o kolory, delikatne tkaniny oraz niepowtarzalnego zapachu, to niezaprzeczalna zaleta nowego Kokosala,  który sprawia, że świetnym wyglądem naszych ulubionych ubrań możemy cieszyć się jeszcze dłużej.

(Maja Święcka) 

tagi: Kokosal ,