Hasło marki: Kokosal. Pachnąca kropla delikatności, zwraca uwagę na połączenie w produkcie wyjątkowego, długo utrzymującego się zapachu i szczególnej delikatności, która pomaga dbać o tkaniny naszych ulubionych ubrań.
Kokosal - marka doceniana od ponad 50 lat, była obecna na rynku z wariantem do prania ręcznego. Odpowiadając na rosnące potrzeby i wymagania konsumentów, marka zrobiła kolejny krok naprzód i poszerzyła swoje portfolio o 4 nowe warianty do prania w pralkach:
- Kokosal Black, chroniący czarne i ciemne ubrania przed blaknięciem
- Kokosal Color, chroniący ubrania przed zafarbowaniem i utratą koloru
- Kokosal Delicate, chroniący delikatne ubrania przed zniszczeniem,
- Kokosal White odnawiający biel ubrań
Produkty te łączą w sobie skuteczne pranie delikatnych tkanin oraz piękny zapach, który uwodzi coraz większe grono nowych konsumentek.
Wprowadzenie Kokosala w nowych opakowaniach - projekt to dzieło Agencji Huddleston - wspierane jest przez kampanię w telewizji, która rozpoczęła się 13 września i potrwa do 10 października br. Za kreację odpowiada Agencja Change a zakupem mediów zajął się Dom Mediowy ZenithOptimedia. Wsparcie PR zapewnia Liberty Group.
Połączenie dbałości o kolory, delikatne tkaniny oraz niepowtarzalnego zapachu, to niezaprzeczalna zaleta nowego Kokosala, który sprawia, że świetnym wyglądem naszych ulubionych ubrań możemy cieszyć się jeszcze dłużej.
(Maja Święcka)
tagi: Kokosal ,
Przedstawiciele Spółdzielni Mleczarskiej Mlekpol udzielili...
Pierwsze półrocze br. to kolejny okres spadku rynku piwa w...
Związek Polskich Przetwórców Mleka apeluje o utrzymanie...
Ze wstępnych danych Ministerstwa Rodziny, Pracy i Polityki...
Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone...
Jak wynika z analizy danych MRiT, w maju liczba wniosków...
Według najnowszego rynkowego raportu, obecnie 18,4% Polaków...
W UE co roku wytwarza się ponad 2,2 mld t odpadów...