Hasło marki: Kokosal. Pachnąca kropla delikatności, zwraca uwagę na połączenie w produkcie wyjątkowego, długo utrzymującego się zapachu i szczególnej delikatności, która pomaga dbać o tkaniny naszych ulubionych ubrań.
Kokosal - marka doceniana od ponad 50 lat, była obecna na rynku z wariantem do prania ręcznego. Odpowiadając na rosnące potrzeby i wymagania konsumentów, marka zrobiła kolejny krok naprzód i poszerzyła swoje portfolio o 4 nowe warianty do prania w pralkach:
- Kokosal Black, chroniący czarne i ciemne ubrania przed blaknięciem
- Kokosal Color, chroniący ubrania przed zafarbowaniem i utratą koloru
- Kokosal Delicate, chroniący delikatne ubrania przed zniszczeniem,
- Kokosal White odnawiający biel ubrań
Produkty te łączą w sobie skuteczne pranie delikatnych tkanin oraz piękny zapach, który uwodzi coraz większe grono nowych konsumentek.
Wprowadzenie Kokosala w nowych opakowaniach - projekt to dzieło Agencji Huddleston - wspierane jest przez kampanię w telewizji, która rozpoczęła się 13 września i potrwa do 10 października br. Za kreację odpowiada Agencja Change a zakupem mediów zajął się Dom Mediowy ZenithOptimedia. Wsparcie PR zapewnia Liberty Group.
Połączenie dbałości o kolory, delikatne tkaniny oraz niepowtarzalnego zapachu, to niezaprzeczalna zaleta nowego Kokosala, który sprawia, że świetnym wyglądem naszych ulubionych ubrań możemy cieszyć się jeszcze dłużej.
(Maja Święcka)
tagi: Kokosal ,
Grupa Eurocash w pierwszym kwartale 2025 r. wypracowała 6,9...
W I kw. 2025 r. stwierdzono 9,3 tys. przestępstw kradzieży w...
Naczelny Sąd Administracyjny wydał wyrok potwierdzający...
Mennica Skarbowa odnotowała około 50-procentowy wzrost...
Co ósmy wciąż jednak nie potrafi ich wskazać...
Obecnie 49,1% Polaków dobrze ocenia swoją sytuację...
Platforma strategicznego dialogu w Warszawie i Waszyngtonie...
Kobiety wciąż są w mniejszości we władzach spółek...