Nieskategoryzowane

Fundacja „Wawel z Rodziną” przekazuje książki dla dzieci

Czwartek, 16 grudnia 2010
Już po raz kolejny Wawel S.A. i Fundacja „Wawel z Rodziną" organizują akcję „Zostań pomocnikiem Św. Mikołaja". W ramach akcji do ponad 440 placówek opiekuńczo-wychowawczych w całym kraju trafi 6 ton słodyczy. Dodatkowo 10 placówek, wskazanych przez internautów, otrzyma zestawy fascynujących książek polskich autorów.  

Jak co roku, w okresie Świąt Bożego Narodzenia, Wawel oraz Fundacja „Wawel z Rodziną" przeprowadza akcję „Zostań pomocnikiem Świętego Mikołaja". Do każdego domu dziecka trafi 14 kg pakiet słodyczy! „Cieszymy się, że w tak magicznym i niezwykłym okresie Świąt Bożego Narodzenia możemy zamienić się w Świętego Mikołaja" - mówi Sylwia Warnecka, wiceprezes Fundacji „Wawel z Rodziną". - „Zapraszamy wszystkich do przyłączenia się do naszej akcji."

Aby wspomóc wybrany dom dziecka wystarczy wejść na stronę http://www.wawel.com.pl/ i zagłosować na pracę wychowanków wykonane w ramach konkursu „Nasze pasje". Głosować można do 24 stycznia 2011 roku. Każdy, kto odda głos, dostanie na swój e-mail kartkę z podziękowaniem za udział w akcji oraz kupon na filiżankę gorącej czekolady Wawel. Kupon będzie można zrealizować w jednym z 12 Salonów Firmowych Wawel w całej Polsce.

Dziesięć Domów Dziecka, na które wpłynie największa liczba głosów, otrzyma zestawy książek najlepszych polskich autorów i ilustratorów. W zestawie znajdą się takie hity wydawnicze ostatnich lat jak D.O.M.E.K, wydawnictwa Dwie Siostry, najbardziej nagradzana książka ostatnich lat, seria o rezolutnej Basi, wydawnictwa Lektorklett czy urocze instrukcje z serii „Jak narysować ..." wydawnictwa Czuły Barbarzyńca.

„Wszyscy już wiemy, że dzieciom należy czytać, ale ciągle nie przywiązujemy należytej wagi do tego, co im czytamy" - mówi Sylwia Warnecka, prywatnie mama 9-latka. - „Dzięki naszej akcji chcemy zwrócić uwagę rodziców na najbardziej wartościowe książki wydawane teraz w Polsce."

Wszystkie informacje na temat akcji znajdują się na stronie www.wawel.com.pl/mikolaj/

Patronat medialny nad akcją objęli: RMF FM, Tina, TVP Kraków, TVP Łódź, Miastodzieci.pl, Qlturka.pl, Rodzinny Kraków.

(Maja Święcka)

tagi: Wawel ,