Po stronie Maspeksu jest zapewnienie produkcji, dystrybucji i promocji produktu. Firma ponadto jest zobowiązana do przekazywania opłaty z tytułu udzielonej licencji.
Krzysztof Pawiński, Prezes Zarządu Maspex: "Fundacja „Równe Szanse" Dariusza Michalczewskiego zwróciła się do nas z ofertą współpracy. Z punktu widzenia biznesowego, uznaliśmy tę propozycję za wartą rozważenia. Mając dobre doświadczenia w produkcji, sprzedaży i promocji produktów wykorzystujących licencje, zdecydowaliśmy się na podpisanie umowy o współpracy."
Od 15 grudnia 2010 roku Maspex wprowadza na rynek napoje energetyczne wykorzystujące oznaczenie TIGER, jak również wizerunek sportowca Dariusza TIGER Michalczewskiego. Produkt oferowany jest w dwóch rodzajach opakowań oraz w kilku wariantach smakowych (puszka 250 ml: smaki - classic, bez cukru, mango, limetka oraz butelka plastikowa o pojemności 1L i 0,5 L: smak - classic). W pracach nad nimi uczestniczył Dariusz Tiger Michalczewski.
Rynek produktów energetycznych wart jest w Polsce ponad 700 mln zł. Z danych firmy Nielsen wynika, że w ciągu pierwszych siedmiu miesięcy 2010 r. wartość rynku wzrosła o 7% w porównaniu z analogicznym okresem 2009 r. Jest to rynek innowacyjny. Konsumenci napojów energetycznych są otwarci na nowe propozycje zarówno pod kątem samych produktów (smaku, wariantów), jak i opakowań.
Fundacja Równe Szanse została założona przez Dariusza Michalczewskiego w 2003 roku i od początku działalności pomaga dzieciom i młodzieży. W ramach programu społecznego "Szukamy nowego Tigera" Fundacja stara się stwarzać równe szanse rozwoju wszystkim dzieciom oraz pomaga rozwijać ich zdolności sportowe. Dodatkowe aktywności to, m.in. wsparcie młodzieżowych sekcji bokserskich, utworzenie funduszu stypendialnego, którego celem jest pomoc finansowa dla najzdolniejszych młodych pięściarzy, jak również tych, którzy są w trudnej sytuacji materialnej, szkolenia oraz wiele innych działań mających na celu zapewnienie im lepszej przyszłości.
Grupa Maspex Wadowice jest jedną z największych firm w Europie Środkowo - Wschodniej w segmencie produktów spożywczych (soki, produkty instant, wyroby zbożowe). W ciągu 20 lat obecności na rynku, przeprowadziła 14 akwizycji, w tym 8 za granicą. Przychody ze sprzedaży w 2009 roku wyniosły 2, 433 mln zł. Produkty Grupy trafiają do ponad 60 krajów na całym świecie. Grupa Maspex Wadowice jest liderem na rynku producentów soków, nektarów i napojów w Polsce, w Czechach i na Słowacji, a także ich wiodacym producentem na Węgrzech, Litwie, w Rumunii i Bułgarii. Jest również największym producentem produktów instant w Europie Środkowo-Wschodniej (kawa cappuccino, kakao, zabielacze w proszku do kawy, herbatki rozpuszczalne), oraz liderem na rynku makaronów w Polsce oraz wiodącym producentem w Rumunii.
(Maja Święcka)
tagi: Maspex ,
21 listopada 2024 roku w wieku 68 lat zmarł Krzysztof Pakuła...
W październiku 2024 r. całkowita wartość sprzedaży w...
W tym roku Polacy planują mniej kosztowne święta niż...
Obie strony czeka kilka lat przygotowań...
Sztuczna inteligencja jest coraz mocniej wykorzystywana przez...
Ankietowani wskazali pięć rzeczy, których obecnie...
Do zmian muszą się dostosować także małe przedsiębiorstwa...
Z początkiem stycznia 2025 roku Polska obejmie rotacyjną...