Marka „Produkt Klasztorny" dostępna jest m.in. w ogólnopolskich sieciach delikatesów Bomi, Piotr i Paweł, Organica, Delima. Dzięki dynamicznej sprzedaży i stałemu rozwojowi firma Dominium Sp. z o.o. dystrybutor marki „Produkt Klasztorny" zwiększa zasięg swojej działalności. Produkty można nabyć już w sklepach w Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu, Krakowie, Zamościu, Lublinie, Katowicach i na Pomorzu.
„Produkt Klasztorny" wyróżnia się wysoką jakością i niezapomnianym smakiem. Wyroby wytwarzane są w tradycyjny sposób, tylko z naturalnych składników.
Na półce sklepowej produkty marki „Produkt Klasztorny" wyróżnia proste opakowanie z ekologicznego papieru, szkła i drewna utrzymane w kolorystyce bieli i brązów.
Więcej informacji: www.produkty.klasztorne.pl
(Maja Święcka)
W kwietniu ceny w sklepach wzrosły rdr. średnio o 5,6%, czyli...
Grupa Eurocash w pierwszym kwartale 2025 r. wypracowała 6,9...
W I kw. 2025 r. stwierdzono 9,3 tys. przestępstw kradzieży w...
Mennica Skarbowa odnotowała około 50-procentowy wzrost...
Co ósmy wciąż jednak nie potrafi ich wskazać...
Obecnie 49,1% Polaków dobrze ocenia swoją sytuację...
Platforma strategicznego dialogu w Warszawie i Waszyngtonie...
Kobiety wciąż są w mniejszości we władzach spółek...