Nieskategoryzowane

Marka Produkt Klasztorny poszerza grupę odbiorców

Poniedziałek, 13 grudnia 2010
Rośnie liczba sklepów oferujących  „Produkt Klasztorny". Produkowane ze zdrowych składników z ekologicznych gospodarstw, cieszą się dużym zainteresowaniem wśród konsumentów. Klienci chętnie sięgają po swojskie  wędliny, nabiały, pieczywo czy makarony wytwarzane w części na klasztornych recepturach.

Marka „Produkt Klasztorny" dostępna jest m.in. w ogólnopolskich sieciach delikatesów Bomi, Piotr i Paweł, Organica, Delima. Dzięki dynamicznej sprzedaży i stałemu rozwojowi firma Dominium Sp. z o.o. dystrybutor marki „Produkt Klasztorny" zwiększa zasięg swojej działalności. Produkty można nabyć już w sklepach w Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu, Krakowie, Zamościu, Lublinie, Katowicach i na Pomorzu.

„Produkt Klasztorny" wyróżnia się wysoką jakością i niezapomnianym smakiem. Wyroby wytwarzane są w tradycyjny sposób, tylko z naturalnych składników.

Na półce sklepowej produkty marki „Produkt Klasztorny" wyróżnia proste opakowanie z ekologicznego papieru, szkła i drewna utrzymane w kolorystyce bieli i brązów.

Więcej informacji: www.produkty.klasztorne.pl
 
(Maja Święcka)