Extra Żytnia w kartoniku z pewnością stanowić będzie miły, świąteczny upominek. Doskonała jakość trunku, jak również eleganckie opakowanie i niezmieniona cena, to atuty, które niewątpliwie wyróżnią ją na sklepowej półce spośród pozostałych produktów tego segmentu.
Wprowadzenie nowego, ekskluzywnego opakowania Extra Żytniej 0,7 l ma na celu przede wszystkim kontynuowanie strategii zmiany identyfikacji wizualnej marki. W ten sposób producent, Polmos Bielsko - Biała realizuje założenia kampanii Nowa Tradycja, która podkreśla długą i bogatą historię Extra Żytniej, stawiając jednocześnie na nowoczesność marki.
Extra Żytnia została w tym roku laureatką Srebrnego Medalu w konkursie Vodka Masters. Jurorzy przyznali jej drugie miejsce w kategorii wódka z Europy Wschodniej. Udoskonalona receptura składniki (górska woda) i proces produkcji (czterokrotnie destylowany spirytus) przyczyniły się do tak wysokiej oceny ekspertów.
Więcej informacji na stronie http://www.extrazytnia.pl/
(Maja Święcka)
Wraz z początkiem lipca funkcję Dyrektora Marketingu...
Najpierw wprowadzenie podatku akcyzowego na saszetki...
Wstępne obliczenia sugerują, że trwające fale upałów w...
Ze wstępnych danych Ministerstwa Rodziny, Pracy i Polityki...
Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone...
Jak wynika z analizy danych MRiT, w maju liczba wniosków...
Według najnowszego rynkowego raportu, obecnie 18,4% Polaków...