Extra Żytnia w kartoniku z pewnością stanowić będzie miły, świąteczny upominek. Doskonała jakość trunku, jak również eleganckie opakowanie i niezmieniona cena, to atuty, które niewątpliwie wyróżnią ją na sklepowej półce spośród pozostałych produktów tego segmentu.
Wprowadzenie nowego, ekskluzywnego opakowania Extra Żytniej 0,7 l ma na celu przede wszystkim kontynuowanie strategii zmiany identyfikacji wizualnej marki. W ten sposób producent, Polmos Bielsko - Biała realizuje założenia kampanii Nowa Tradycja, która podkreśla długą i bogatą historię Extra Żytniej, stawiając jednocześnie na nowoczesność marki.
Extra Żytnia została w tym roku laureatką Srebrnego Medalu w konkursie Vodka Masters. Jurorzy przyznali jej drugie miejsce w kategorii wódka z Europy Wschodniej. Udoskonalona receptura składniki (górska woda) i proces produkcji (czterokrotnie destylowany spirytus) przyczyniły się do tak wysokiej oceny ekspertów.
Więcej informacji na stronie http://www.extrazytnia.pl/
(Maja Święcka)
Znamy laureatów Sustainability Awards For Retail! Podczas...
Należąca do koncernu FoodWell marka Bakalland dołączyła do...
Trwają prace nad nową ustawą o Rzeczniku MŚP...
Zawirowania w światowym handlu...
Rodzimym firmom przyda się promocja ze strony instytucji...
Firmy skupiają się na gromadzeniu zapasów...
Światowi dostawcy nie nadążają z dostawami do Polski...