Firma Butcher's chce walczyć o pozycję w czołówce producentów karmy dla psów i kotów. Najbliższe lata, to budowanie świadomości marki oraz produktów - wysokiej jakości, naturalnej, bezglutenowej karmy.
Jest to element długofalowej strategii rozwoju brytyjskiej spółki, mającej na celu pozyskiwanie nowych Klientów w krajach Europy Środkowo-Wschodniej. "Istotnym elementem jest bliskość geograficzna, która pozwoli na zwiększenie efektywności operacyjnej, stąd też decyzja, by nasze biuro ulokować właśnie Polsce" - mówi Derek Evans, Managing Director Butcher's Pet Care.
Dotychczasowy, dedykowany team firmy BrandIn, pracujący nad strategią i sprzedażą marki Butcher's, od 1 stycznia 2011 będzie tworzył nową strukturę Butcher's Pet Care Sp. z o.o.
(maj)
tagi: Butcher’s Pet Care Ltd. ,
21 listopada 2024 roku w wieku 68 lat zmarł Krzysztof Pakuła...
W październiku 2024 r. całkowita wartość sprzedaży w...
W tym roku Polacy planują mniej kosztowne święta niż...
Obie strony czeka kilka lat przygotowań...
Sztuczna inteligencja jest coraz mocniej wykorzystywana przez...
Ankietowani wskazali pięć rzeczy, których obecnie...
Do zmian muszą się dostosować także małe przedsiębiorstwa...
Z początkiem stycznia 2025 roku Polska obejmie rotacyjną...