Kolejna w Polsce hala małego formatu, podobnie jak trzy poprzednie, to rozwiązanie skierowane głównie do klientów z sektora handlu detalicznego.
Spośród 4 000 produktów dostępnych w MAKRO Punkcie podstawę stanowią artykuły spożywcze, takie jak konserwy, przetwory, koncentraty spożywcze (np. sosy, przyprawy, zupki), artykuły sypkie, kawa, herbata, a także świeża żywność: nabiał, owoce i warzywa. Dodatkowo w ofercie hali znajdą się produkty dla gastronomii, tak by klienci z branży HoReCa mogli szybciej zaopatrywać się w produkty do codziennego prowadzenia biznesu. W hali w Radomiu będą również dostępne podstawowe artykuły biurowe.
Powierzchnia MAKRO Punktu w Radomiu wynosi 1 850 mkw. Jest to największa z otwartych do tej pory hal małego formatu.
Pierwszy MAKRO Punkt rozpoczął działalność w październiku 2009 w Tarnowie. W 2010 otwarto dwa kolejne: 18 maja 2010 w Lesznie, a 29 listopada 2010 w Słupsku.
(Maja Święcka)
tagi: Makro ,
21 listopada 2024 roku w wieku 68 lat zmarł Krzysztof Pakuła...
W październiku 2024 r. całkowita wartość sprzedaży w...
W tym roku Polacy planują mniej kosztowne święta niż...
Obie strony czeka kilka lat przygotowań...
Sztuczna inteligencja jest coraz mocniej wykorzystywana przez...
Ankietowani wskazali pięć rzeczy, których obecnie...
Do zmian muszą się dostosować także małe przedsiębiorstwa...
Z początkiem stycznia 2025 roku Polska obejmie rotacyjną...