Oprawa butelek z kolekcji marki Grey Goose charakteryzuje się prostotą i minimalizmem. Nowe opakowanie utrzymane jest w tej samej konwencji. Eleganckie, klasyczne, w stonowanym niebieskim kolorze, przywodzącym na myśl kraj pochodzenia wódki Grey Goose - Francję. Barwa odnosi się do wody mineralnej z rejonu Cognac, z której trunek jest produkowany.
Niebieski kolor przypomina także o czystości francuskiej wódki, która decyduje o jej subtelnym smaku i delikatnym aromacie. Gęsi, stanowiące element designu opakowania, są znakiem rozpoznawczym marki Grey Goose. Dopracowany giftbox jest najlepszym przykładem na to, że tak jak mistrz produkcji dba o jakość alkoholu, tak projektanci nie zapominają o odpowiedniej oprawie dla francuskiej wódki. Niezwykłe doznania smakowe i zapachowe zostają wzbogacone o kolejne - wizualne wrażenia.
Linia opakowań, które marka Grey Goose regularnie przedstawia swoim konsumentom, jest okazją dla kolekcjonerów, by wzbogacili swoje zbiory. Oprawa francuskich wódek wyróżnia się na tle innych i dumnie reprezentuje się na domowej jak i sklepowej półce. To także idealne rozwiązanie na elegancki prezent dla rodziny i znajomych, który zabierze ich do serca Francji.
(M.D)
tagi: Grey Goose ,
Bolt ogłasza powołanie Łukasza Turczyńskiego na stanowisko...
W kwietniu br. codzienne zakupy w sklepach zdrożały średnio...
49,1% Polaków przyznaje, że ich obecna sytuacja finansowa...
Co ósmy wciąż jednak nie potrafi ich wskazać...
Obecnie 49,1% Polaków dobrze ocenia swoją sytuację...
Platforma strategicznego dialogu w Warszawie i Waszyngtonie...
Kobiety wciąż są w mniejszości we władzach spółek...
Eksperci szacują, że niewyspani pracownicy mogą kosztować...