Oprócz tego, kampanie dwóch marek Unilevera również otrzymały nagrody:
- w kategorii "najlepsze zastosowanie nowych mediów" zwyciężyła Rexona,
- w kategorii "kampania cross-mediowa" najlepsza okazała się kampania Axe "Klikasz".
Mixx Awards
Założeniem polskich nagród Mixx jest wyłonienie i nagrodzenie kampanii interaktywnych, które zaskakiwały formą - były połączeniem kreatywności i efektywności. Celem konkursu jest zaprezentowanie najciekawszych rozwiązań kreatywnych oraz ich twórców marketerom ze wszystkich dziedzin gospodarki.
(Maja Święcka)
tagi: Unilever ,
21 listopada 2024 roku w wieku 68 lat zmarł Krzysztof Pakuła...
W październiku 2024 r. całkowita wartość sprzedaży w...
W tym roku Polacy planują mniej kosztowne święta niż...
Obie strony czeka kilka lat przygotowań...
Sztuczna inteligencja jest coraz mocniej wykorzystywana przez...
Ankietowani wskazali pięć rzeczy, których obecnie...
Do zmian muszą się dostosować także małe przedsiębiorstwa...
Z początkiem stycznia 2025 roku Polska obejmie rotacyjną...