Współpraca z drużyną narodową to dla nowego sponsora wielkie wyróżnienie szczególnie, że przypada ono na okres poprzedzający przygotowania polskich piłkarzy do najważniejszej imprezy w historii polskiego futbolu - Mistrzostw Europy 2012. Aby nasi piłkarze oraz sztab szkoleniowy reprezentacji mieli jeszcze lepsze warunki do pracy i prowadzenia przygotowań, marka 4MOVE postanowiła zaangażować się we wsparcie kadry w roli oficjalnego sponsora Reprezentacji Polski.
Na mocy podpisanej umowy marka 4MOVE przez 4 lata posługiwać się będzie tytułem Oficjalnego Sponsora Reprezentacji Polski. W ramach współpracy sponsorowi przyznano prawa reklamowe związane z przygotowaniami narodowej Reprezentacji Polski do Mistrzostw Europy w 2012 r. i eliminacjami do Mistrzostw Świata w piłce nożnej 2014 r., a także meczami towarzyskimi, rozgrywanymi przez polskich reprezentantów. Umowa obejmuje również prawa sponsora do umieszczenia logotypu reprezentacji Polski na opakowaniu (butelce napoju) oraz wykorzystywania go w działaniach marketingowych, promocyjnych i public relations prowadzonych przez spółkę FoodCere.
Napój 4MOVE staje się tym samym oficjalnym napojem izotonicznym Reprezentacji Polski w piłce nożnej i będzie wspierał naszych piłkarzy na treningach w trakcie zgrupowań kadry narodowej, jak i podczas meczów reprezentacji. 4MOVE dzięki swym właściwościom izotonicznym, efektywnie uzupełnia utracone podczas wysiłku substancje mineralne i skutecznie nawadnia organizm, dając piłkarzom więcej energii do walki o najwyższe laury.
W długofalowej strategii wspierania polskiego futbolu, marka 4MOVE będzie angażować się również na poziomie klubowym w ramach rozgrywek Pucharu Polski, jako Oficjalny Sponsor Pucharu Polski.
„Cieszy nas niezmiernie fakt, że dołączyliśmy do szacownego grona firm pomagających Reprezentacji Narodowej w osiągnięciu jak najlepszych wyników w nadchodzących Mistrzostwach Europy oraz eliminacjach do przyszłych Mistrzostw Świata. Zdecydowaliśmy się na wpieranie naszej reprezentacji, ponieważ piłka nożna jest najpopularniejszą dyscypliną na świecie, skupiającą ludzi kochających sport, wielkie emocje i radość zwycięstwa. Sport jest wszędzie - to dewiza marki 4MOVE, co oznacza, że sport jest w sercach milionów Polaków, dla których sukcesy naszej reprezentacji są najważniejsze!" - mówi Wiesław Włodarski, Prezes Zarządu FoodCare Sp. z o.o.
O marce:
4MOVE jest napojem izotonicznym, przeznaczonym dla osób aktywnych i sportowców. Jego specjalna formuła doskonale uzupełnienia utracone podczas wysiłku oraz pracy substancje mineralne i skutecznie nawadnia organizm. Zawarte w 4MOVE składniki odżywcze takie jak witaminy i mikroelementy są natychmiast przyswajane przyspieszając jego regenerację. Dodatkowo napój błyskawicznie gasi pragnienie i przynosi efekt szybkiego orzeźwienia.
O firmie:
FoodCare Sp. z o.o. - czołowa firma branży FMCG w Polsce. Producent takich marek jak: Tiger - lider rynku napojów energetyzujących, Gellwe - marka znana z deserów, ciast w proszku i dodatków do pieczenia, Fitella - słynąca z innowacyjnych połączeń smakowych musli i płatków śniadaniowych oraz debiutujący w 2010 r. na rynku napój energetyzujący N-Gine i izotoniczny 4MOVE.
(Maja Święcka)
tagi: Food Care ,
21 listopada 2024 roku w wieku 68 lat zmarł Krzysztof Pakuła...
W październiku 2024 r. całkowita wartość sprzedaży w...
W tym roku Polacy planują mniej kosztowne święta niż...
Obie strony czeka kilka lat przygotowań...
Sztuczna inteligencja jest coraz mocniej wykorzystywana przez...
Ankietowani wskazali pięć rzeczy, których obecnie...
Do zmian muszą się dostosować także małe przedsiębiorstwa...
Z początkiem stycznia 2025 roku Polska obejmie rotacyjną...