Whisky postrzegana jest głównie przez pryzmat podawania jej z lodem, bez żadnych dodatków, jako trunek zarezerwowany wyłącznie dla koneserów. Dużą popularnością cieszy się whisky z colą a ostatnio ze Sprite'm.
Polscy konsumenci zaczynają eksperymentować i poszukiwać nowych doznań smakowych. W ślad za tymi trendami podąża także whisky Dewar's, której zupełnie nowe oblicze poznali barmani podczas dwugodzinnego szkolenia.
Spotkanie rozpoczęło się przedstawieniem historii oraz najważniejszych informacji związanych z marką Dewar's. Barmani mieli także okazję, by zobaczyć nową butelkę Dewar's 12 YO. Po części teoretycznej uczestnicy szkolenia wzięli udział w ślepym teście dwunastoletnich whisky. Liderem i faworytem uczestników, spośród trzech marek whisky, okazała się szkocka Dewar's 12 YO - marka, która zwycięsko wychodzi z większości organizowanych blind testów podkreślając tym samym niepodważalną pozycję lidera w swojej klasie.
Charakterystyczny smak i owocowy aromat whisky Dewar's skusił barmanów, którzy chętnie przygotowywali drinki na jej bazie w trakcie ostatniej części szkolenia.
Taka formuła spodobała się uczestnikom, ponieważ oprócz dużej dawki informacji związanych z marką Dewar's, mogli spróbować trunku i przygotować ciekawe kompozycje smakowe na jej bazie. Szkolenie poprowadził Jacek Krawczyk, specjalista od wysokogatunkowych whisky.
(Informacja handlowa)
(M.D)
tagi: Whisky Dewar’s ,
21 listopada 2024 roku w wieku 68 lat zmarł Krzysztof Pakuła...
W październiku 2024 r. całkowita wartość sprzedaży w...
W tym roku Polacy planują mniej kosztowne święta niż...
Obie strony czeka kilka lat przygotowań...
Sztuczna inteligencja jest coraz mocniej wykorzystywana przez...
Ankietowani wskazali pięć rzeczy, których obecnie...
Do zmian muszą się dostosować także małe przedsiębiorstwa...
Z początkiem stycznia 2025 roku Polska obejmie rotacyjną...