Organizatorzy konkursu „Laur Konsumenta" sprawdzali znajomość i popularność wyrobów polskich producentów w Europie Zachodniej i w USA. W sondzie przeprowadzonej w czerwcu br. w wybranych punktach handlowych m.in. w Austrii, Belgii, Holandii, Szwecji, Francji, Wielkiej Brytanii i Irlandii zagraniczni konsumenci wskazywali polskie produkty, które znają i po które chętnie sięgają. Musztardy z logo „Roleski" uzyskały największą rozpoznawalność w swojej kategorii.
Wyniki przeprowadzonej sondy są z jednej strony potwierdzeniem znajomości i rozpoznawalności marki a z drugiej - miernikiem dostępności na rynkach zagranicznych. Produkty ze Zbylitowskiej Góry, dzięki aktywnej polityce eksportowej Firmy Roleski, znane są smakoszom na różnych kontynentach i to już od kilkudziesięciu lat.
Firma zaś co roku zajmuje wysoką pozycję w rankingach największych polskich eksporterów. W 2009 roku została uhonorowana statuetką Brylant Exportu, jako pięciokrotny laureat Ogólnopolskiego Rankingu „Liderzy Eksportu". Liczne certyfikaty i uprawnienia, m.in. International Food Standard, także pomagają w odniesieniu sukcesów na trudnych rynkach innych krajów.
Wyróżnienie musztard w międzynarodowej edycji konkursu „Laur Konsumenta 2010" świadczy o zaufaniu zagranicznych klientów przede wszystkim do jakości produktów Firmy Roleski. A dla produktu i marki nie ma lepszej rekomendacji od pozytywnej oceny tak wymagających jurorów.
(M.D)
tagi: roleski ,
21 listopada 2024 roku w wieku 68 lat zmarł Krzysztof Pakuła...
W październiku 2024 r. całkowita wartość sprzedaży w...
W tym roku Polacy planują mniej kosztowne święta niż...
Obie strony czeka kilka lat przygotowań...
Sztuczna inteligencja jest coraz mocniej wykorzystywana przez...
Ankietowani wskazali pięć rzeczy, których obecnie...
Do zmian muszą się dostosować także małe przedsiębiorstwa...
Z początkiem stycznia 2025 roku Polska obejmie rotacyjną...