Nieskategoryzowane

90 lat Pudliszek

Czwartek, 02 grudnia 2010
Pudliszki - jedna z najsilniejszych marek spożywczych w Polsce - obchodzi 90. rocznicę obecności na polskich stołach. Z wieloletniej tradycji czerpie wszystko, co najlepsze, jednocześnie odpowiadając na potrzeby współczesnych konsumentów.

Historia produktów pod znakiem Pudliszki rozpoczęła się w 1920 roku, gdy inżynier rolnictwa Stanisław Fenrych rozpoczął produkcję przetworów warzywnych i owocowych w nowo nabytym majątku. Dzięki swojej pasji i wiedzy stworzył prężne przedsiębiorstwo oraz cenioną markę.

Już od pierwszych lat istnienia produkty pod marką Pudliszki wyróżniały się wysoką jakością, nowoczesnymi rozwiązaniami oraz przede wszystkim smakiem. W Pudliszkach wprowadzano nowoczesne technologie, jak choćby sterylizowane konserwy będące nowością na rynku europejskim. Pierwszy ketchup oraz koncentrat pomidorowy Pudliszki powstały zaś już w 1927 roku, gdy dwóch profesorów z wyprawy do Anglii przywiozło nasiona pomidorów i recepturę tego niezwykłego sosu.

Dziś Pudliszki cieszą się zasłużoną renomą wśród polskich konsumentów i od dziewięciu dziesięcioleci goszczą na naszych stołach zapewniając doskonały smak posiłków. Produkty Pudliszki zajmują pozycję lidera rynkowego w kategorii ketchupów, koncentratów pomidorowych i dań gotowych oraz wicelidera w sprzedaży sosów gorących i warzyw konserwowych.

Wśród ostatnich trofeów odzwierciedlających wysoką pozycję Pudliszek znajduje się tytuł „Najmocniejszej Polskiej Marki 2009" w rankingu dziennika Rzeczpospolita oraz godło Marki Wysokiego Zaufania w rankingu PremiumBrand.

Z okazji 90 urodzin marki na półkach sklepowych pojawiła się limitowana edycja koncentratu pomidorowego oraz groszku i kukurydzy konserwowej ze stylizowanymi etykietami nawiązującymi do estetyki lat 20 i opakowań z początków działalności marki.

Dzięki nim produkty zdecydowanie wyróżniają się na półce. Seria limitowana to ekskluzywna oferta, dostępna tylko czasowo i w wybranych punktach. Natomiast na innych produktach pojawił się specjalny emblemat przypominający o rocznicy. Limitowana edycja jest wpierana materiałami POS oraz specjalną komunikacją w spotach telewizyjnych.

(M.D)

tagi: pudliszki ,