Brytyjskie kosmetyki Constance Carroll znane są Polkom od 25-ciu lat i cenione zarówno przez hurtowników, jak i detalistów. Klientki doceniają markę za bardzo dobrą jakość, szeroką gamę kolorów kosmetyków do wizażu, manicure i pedicure, duży wybór produktów pielęgnacyjnych oraz za atrakcyjną, przystępną cenę. Logo marki Constance Carroll, którego nieodłącznym elementem graficznym jest korona, podkreśla brytyjską oryginalność oraz wysoką jakość kosmetyków.
„Jeśli chodzi o nasze plany dotyczące działań w Polsce, przede wszystkim chcemy nieustannie rozwijać markę Constance Carroll" - mówi Jarosław Starczewski, właściciel Eurocosmetics. - „Dla nas, jako dystrybutora, najważniejszą sprawą jest przecież zadowolenie naszych Klientów, ich powodzenie sprzedażowe oraz zyski są najlepszą drogą do sukcesu rynkowego również dla naszej firmy. Dlatego właśnie, najwyższa jakość, nowoczesność i różnorodność w połączeniu z rozsądną ceną, to nasza dewiza."
Z wypowiedzi zadowolonych klientów wynika, że założenie szefów Eurocosmetics jest trafne i skutkuje pozytywnym oddźwiękiem ze strony rynku. „Mamy zaufanie do tej marki i jesteśmy już z nią emocjonalnie związani" - mówi Paweł Kowalski, właściciel Hurtowni Plus w Jaworznie. - „Także nasi klienci - właściciele i menedżerowie sklepów - są zadowoleni z tego, jak dobrze sprzedają się produkty Constance Carroll. Wniosek jest taki: jeżeli mamy na półkach sprawdzone i łatwo rozpoznawalne kosmetyki dobrej marki, to sklep może tylko na tym zyskać. Konsumentki cenią dobrą jakość za atrakcyjną cenę."
(M.D)
tagi: constance carroll ,
Znamy laureatów Sustainability Awards For Retail! Podczas...
Należąca do koncernu FoodWell marka Bakalland dołączyła do...
Trwają prace nad nową ustawą o Rzeczniku MŚP...
Zawirowania w światowym handlu...
Rodzimym firmom przyda się promocja ze strony instytucji...
Firmy skupiają się na gromadzeniu zapasów...
Światowi dostawcy nie nadążają z dostawami do Polski...