Nowe supermarkety Intermarché pod szyldem Super zostały otwarte w Lublińcu (woj. śląskie), Gubinie (woj. Lubuskie) oraz w Środzie Wielkopolskiej (woj. wielkopolskie).
Wszystkie sklepy zostały zbudowane według nowego konceptu, w którym zastosowano nowy układ i ujednoliconą ekspozycję produktów. Dodatkowo we wszystkich placówkach jest oferowane mięso pochodzące z własnego rozbioru oraz pieczywo z własnego wypieku. Uruchomiona zostanie również wędzarnia, dzięki czemu klienci będą mogli zakupić tradycyjny wyrób, produkowany na miejscu, według polskich receptur i bez użycia konserwantów.
Nowe sklepy dysponują powierzchniami sprzedaży od 1200 do 2000 mkw. W każdym z nich zatrudnionych jest co najmniej 50 osób. W zależności od powierzchni, sklepy mają od 6 do 10 kas. Obok każdego z nich znajduje się parking, na co najmniej 60 samochodów. Otwarciu nowych sklepów towarzyszyły liczne promocje, o których klienci dowiedzieli się z gazetek handlowych oraz billboardów.
To, co wyróżnia Intermarché wśród lokalnej konkurencji to szeroka gama produktów marek własnych, z których już ponad 900 wyróżnionych jest certyfikatem Selection - gwarancją najwyższej jakości. Dodatkowo produkty te oznaczane są Dietogramem - wizualną informacją o ich walorach odżywczych. Oferta produktów marek własnych obejmuje zarówno produkty ekonomiczne jak i artykuły ze średniego segmentu. Jednocześnie, aby zaspokajać rosnące oczekiwania i wyszukane gusta konsumentów, asortyment jest poszerzany o ekskluzywne produkty delikatesowe z Francji, niedostępne w innych sieciach.
(M.D)
tagi: Intermarché ,
21 listopada 2024 roku w wieku 68 lat zmarł Krzysztof Pakuła...
W październiku 2024 r. całkowita wartość sprzedaży w...
W tym roku Polacy planują mniej kosztowne święta niż...
Obie strony czeka kilka lat przygotowań...
Sztuczna inteligencja jest coraz mocniej wykorzystywana przez...
Ankietowani wskazali pięć rzeczy, których obecnie...
Do zmian muszą się dostosować także małe przedsiębiorstwa...
Z początkiem stycznia 2025 roku Polska obejmie rotacyjną...