W przeprowadzonym badaniu ocenie poddano: asortyment oferowany przez hurtownie Tradisu, obsługę klienta, ceny i promocje, rozwiązywanie problemów, a także ogólne wrażenie na temat hal sprzedażowych. W badaniu uczestniczyło 1603 losowo wybranych klientów, którzy oceniali powyższe obszary prowadzonej przez firmę działalności na tle konkurencji. Ankiety zrealizowano telefonicznie i w halach cash&carry w okresie sierpień-wrzesień 2010.
Głównymi założeniami prowadzonych przez Grupę Dystrybucyjną Tradis cyklicznych badań opinii klientów jest regularne monitorowanie poziomu ich satysfakcji oraz identyfikacja mocnych i słabych stron prowadzonej działalności. W badaniach uwzględniany jest także stopień lojalności kupujących. Otrzymanie wyniki są skrupulatnie analizowane, a wnioski z nich płynące wdrażane w życie w trybie natychmiastowym.
„Jesteśmy zadowoleni z wyników najnowszych badań. Lojalność naszych klientów na poziomie deklarowanym jest bardzo wysoka. Ponadto, w wielu aspektach, nasze placówki są znacznie wyżej oceniane od konkurencji - Makro, Selgros czy Eurocash. Z badań wyciągamy także wnioski odnośnie obszarów, które wymagają dopracowania. W tym zakresie klienci wskazywali głównie ceny i promocje. Są to pola, na których bardzo trudno zadowolić Polaków, co nie oznacza, że nie będziemy próbowali" - powiedział Dariusz Kalinowski, członek zarządu Tradis.
Tradis zamierza zdobyć pozycję lidera polskiego rynku dystrybucji FMCG w ciągu najbliższych kilku lat. Głównym założeniem strategii prezentowanej przez spółkę jest intensywny rozwój organiczny i aktywny udział w konsolidacji rynku handlu hurtowego.
Niezależność Grupy Dystrybucyjnej Tradis zapewni spółce pełną transparentność i podwyższy jej zdolność akwizycyjną. Przyszłoroczny debiut na GPW pozwoli na pokazanie realnej wartości ekonomicznej firmy. Zatwierdzona przez Radę Nadzorczą ścieżka wyodrębnienia Dywizji Dystrybucyjnej Tradis skróci czas potrzebny do przeprowadzenia niezbędnych zmian i pozwoli jeszcze skuteczniej realizować przyjętą strategię rozwoju.
Grupa Dystrybucyjna Tradis prowadzi sprzedaż hurtową dóbr FMCG przez magazyny Cash&Carry i Centra Dystrybucji rozlokowane w całej Polsce. Szeroki asortyment towarów, atrakcyjne warunki handlowe, nowoczesne systemy IT, niezawodna i tania logistyka czynią z Grupy Dystrybucyjnej Tradis wiodącego partnera handlowego dla wszystkich polskich sklepów.
Grupa Dystrybucyjna Tradis jest organizatorem sieci franczyzowych sklepów i supermarketów o różnorodnych formatach, dostosowanych do oczekiwań i potrzeb polskich konsumentów. Spółki franczyzowe Tradisu tworzą cenione przez klientów sieci Lewiatan, Groszek, Koliber, Euro Sklep i Milea.
Tradis jest także strategicznym partnerem Spółdzielni Społem i współorganizuje nowoczesny handel spółdzielczy w Polsce. W jego strukturach znajduje się PSD - Partnerski Serwis Detaliczny dedykowany tym odbiorcom. W ramach PSD już wiosną przyszłego roku rozpocznie działalność nowa sieć handlowa GAMA. Stworzą ją placówki 56 spółdzielni. Sieć będzie miała zasięg ogólnopolski i podstawą jej stanie się ponad 500 istniejących już sklepów spółdzielczych.
Grupa Dystrybucyjna Tradis planuje intensyfikację działań handlowych skierowanych do sklepów przy stacjach benzynowych w Polsce. Od czerwca 2010 roku jest dostawcą słodyczy, napojów i piwa do ponad 1400 stacji benzynowych PKN ORLEN. Umowa z PKN ORLEN to przykład wykorzystania skali Tradisu do współpracy z dużymi podmiotami, prowadzącymi działalność detaliczną na terenie całego kraju. Ogromne znaczenie ma tu nowoczesny system elektronicznych zamówień, który Tradis wykorzystuje już od kilku lat oraz doświadczenie w obsłudze serwisowej, z dowozem do klienta.
Grupa Dystrybucyjna Tradis zrealizowała w październiku zakup 100% udziałów franczyzowej sieci drogerii Koliber, działającej na terenie południowo-zachodniej Polski. Dotychczas Grupa Tradis działała w tym segmencie FMCG głównie jako dystrybutor towarów chemiczno-kosmetycznych. Spółka planuje intensywny rozwój organiczny sieci Koliber oraz kolejne przejęcia zarówno na rynku drogerii, jak i sieci spożywczych.
(Maja Święcka)
tagi: Tradis ,
21 listopada 2024 roku w wieku 68 lat zmarł Krzysztof Pakuła...
W październiku 2024 r. całkowita wartość sprzedaży w...
W tym roku Polacy planują mniej kosztowne święta niż...
Obie strony czeka kilka lat przygotowań...
Sztuczna inteligencja jest coraz mocniej wykorzystywana przez...
Ankietowani wskazali pięć rzeczy, których obecnie...
Do zmian muszą się dostosować także małe przedsiębiorstwa...
Z początkiem stycznia 2025 roku Polska obejmie rotacyjną...