Nieskategoryzowane

CH Molo w Szczecinie otwarte

Piątek, 26 listopada 2010
Znane marki, wśród których m.in.: Apart, Cropp Town, Cubus, Douglas, Deichmann, Gatta, H&M, Home&You, House, Levi's/Mustang, Matras, New Yorker, Orsay, Reserved, Tally Weijl, Triumph, a także Media Markt, Komfort, Carrefour oraz kawiarnie i punkty gastronomiczne, jak np. Burger King, od dziś czekają na klientów Centrum Handlowego Molo. Jedno z najbardziej atrakcyjnych miejsc na zakupowej mapie Szczecina da zatrudnienie blisko 700 osobom.

Metamorfoza, jaką przechodziło przebudowywane od maja br. Centrum Handlowe Piast, a obecnie Centrum Handlowe Molo, dobiegła końca. Dotychczasowa powierzchnia centrum - ok. 25 500 mkw. zwiększyła się do ponad 28 000 m2. Poszerzona, zróżnicowana oferta, nowa nazwa, efektowna elewacja, atrakcyjny wystrój wnętrza, przyjazne oświetlenie oraz duży i bezpieczny parking - to tylko niektóre atuty otwartego dziś kompleksu.

„ING Real Estate Investment Management zarządza wysokiej jakości nieruchomościami na wszystkich głównych rynkach światowych. Nasz portfel inwestycyjny ma wartość ponad 71 miliardów Euro, jesteśmy obecni na pięciu kontynentach - w Europie, Ameryce Północnej i Południowej, Azji oraz w Australii. A dziś, tutaj w Szczecinie, mamy przyjemność otwierać zupełnie wyjątkowe... Molo! Pierwsze w świecie molo bez bezpośredniego dostępu do morza. Prestiżowa inwestycja i obiekt zupełnie niezwykły. Oto otwiera - niczym każde „typowe" molo - prawdziwie szerokie perspektywy" - powiedział podczas otwarcia Centrum Handlowego Molo Krzysztof Bocianowski, Head of Asset Management Poland w ING Real Estate Investment Management Poland, reprezentujący właściciela centrum.

Obiekt zyska w przyszłości jeszcze jeden duży odzieżowy sklep znanej zachodniej sieci. Za proces komercjalizacji Centrum Handlowego Molo odpowiedzialna jest firma DTZ.

Centrum Handlowe Molo będzie czynne od poniedziałku do soboty w godzinach 9:00-21:00, a w niedzielę od 10:00 do 20:00.

(Maja Święcka)

tagi: Molo ,