Nieskategoryzowane

„Piotr i Paweł" w Kielcach

Wtorek, 23 listopada 2010
Już niedługo w Kielcach otwarty zostanie pierwszy w tym rejonie sklep „Piotr i Paweł". Sieć polskich delikatesów kilka dni temu sformalizowała umowę z Galerią Handlową Korona Kielce.

Głównym celem procesu komercjalizacji jest zawarcie umów z najemcami, którzy swoją jakością oraz prestiżem będą tworzyć wyjątkową i niepowtarzalną ofertę w województwie Świętokrzyskim - regionie o ogromnym potencjale z liczbą mieszkańców sięgającą prawie półtora miliona. Efektem realizacji tej strategii jest podpisana umowa miedzy innymi z Multikinem, które otworzy swoje pierwsze i największe w regionie, 9 salowe kino, z Intersportem, - pierwszym sklepem tej sieci w województwie świętokrzyskim,  Rossmanem - z największym sklepem w regionie, Klubem Squash - który jako jedyny w województwie będzie oferował  5 kortów w części rekreacyjno - rozrywkowej" - mówi Iwona Pękalska, Projekt Manager w firmie Libra Project, odpowiedzialna za wynajem projektu.

Wszystkie te elementy decydują o najwyższej jakości realizowanej Galerii Korona oraz w istotny sposób wyróżniają projekt spośród innych ofert województwa Świętokrzyskiego. Potwierdzeniem tego jest właśnie umowa z siecią „Piotr i Paweł", ponieważ Korona Kielce będzie pierwszym obiektem w rejonie Kielc, w którym marka otworzy swój oddział.

W ramach podpisanej umowy sklep będzie zajmował powierzchnię 2000 mkw. „Specyfika lokalizacji sprawia, iż do naszego sklepu będzie można także wejść wygodnie z poziomu ulicy"- wyjaśnia Błażej Patryn, Rzecznik Prasowy sieci „Piotr i Paweł". - „Przy tego typu centralnej lokalizacji w mieście, niemal graniczącej z Rynkiem Starego Miasta, ma to ogromne znaczenie, gdyż duża część klientów będzie docierała do galerii pieszo. Oczywiście nie zapominamy o klientach zmotoryzowanych, dla których przygotowanych jest 1200 miejsc parkingowych wraz z bardzo dogodna komunikacją wertykalną, umożliwiającą łatwe przemieszczanie się pomiędzy poziomami" - dodaje Michał Tur, Manager ds. Marketingu Galerii Korona Kielce.

Delikatesy „Piotr i Paweł" rozwijają się od 1990 roku i w chwili obecnej posiadają już 75 placówek w całej Polsce. Jedną z głównych cech charakterystycznych marki jest asortyment „z najlepszej półki".

Wszystkie sklepy sieci "Piotr i Paweł" podporządkowane są hasłu „Przyjemność zakupów" a co za tym idzie nakierowaniem na szeroko rozumianą jakość obsługi, a także wysoką jakość markowych produktów w ofercie" - dodaje Błażej Patryn.

Sklepy nastawiają się na klientów doceniających komfortową realizację zakupów i właśnie dlatego zarząd zadecydował o współpracy z budowaną galerią Korona Kielce. - „Supermarkety "Piotr i Paweł" do rozwoju swojej sieci wybierają takie lokalizacje, które według naszej oceny atrakcyjności lokalizacji będą wpisywały się w naszą strategię a Galeria Korona, o takim profilu pozostałych najemców oraz w takiej nowoczesnej formie, w pełni spełnia nasze założenia"- stwierdza Rzecznik Prasowy firmy.

Sztuka życia polega na harmonijnym łączeniu wszystkich jego smaków. Delikatesy Piotr i Paweł to więcej niż sklep - to miejsce, z którego kupujący rozpocznie fascynującą podróż po świecie kulinarnych doznań. Marka dba o to, aby klient przy każdej wizycie mógł odkryć nowy, unikalny smak dostępny w Kielcach jedynie w Delikatesach Piotr i Paweł.

„Piotr i Paweł" w Korona Kielce zatrudni od 50 do 70 osób. Będą to na pewno mieszkańcy miasta i okolicznych miejscowości, ponieważ firma stawia na „lokalność". - „Jest to uzasadnione przede wszystkim dyspozycyjnością pracującej kadry a także wspieraniem lokalnego rynku pracy. W naszej firmie głównymi oczekiwaniami wobec personelu są kwestie interpersonalne oraz nakierowanie na klienta" - zachęca do składania aplikacji reprezentant nowego najemcy galerii Korona Kielce dodając jednocześnie, że wiek czy doświadczenie handlowe nie będą najistotniejszym czynnikiem wpływającym na dobór kadry.

(Monika Dawiec)

tagi: piotr i pawel ,