Nieskategoryzowane

72 Bricomarché w Polsce

Czwartek, 18 listopada 2010
17 listopada sieć supermarketów typu „dom i ogród" Bricomarché powiększyła się o placówkę w Strzelcach Krajeńskich (woj. lubuskie). Łącznie z nowym punktem Grupa Muszkieterów w Polsce posiada 72 supermarkety Bricomarché. Jest to najbardziej rozbudowana sieć pod względem ilości tego typu sklepów. 

Nowy sklep dla majsterkowiczów i miłośników własnych ogrodów znajduje się niedaleko supermarketu spożywczego Intermarché, tworząc w ten sposób Rynek Muszkieterów. Dzięki takiemu rozwiązaniu mieszkańcy Strzelec Krajeńskich mogą robić kompleksowe zakupy w jednym miejscu.

"Koncepcja budowania obok siebie supermarketów Bricomarché i Intermarché, a także stacji paliw jest doceniana przez naszych klientów i dlatego w najbliższych latach chcemy ją konsekwentnie realizować wszędzie, gdzie będzie to możliwe" - mówi Marek Feruga, prezes Grupy Muszkieterów.

W Bricomarché na 1 040 mkw. powierzchni sprzedaży  kupujący mają do wyboru około 15 000 artykułów budowlanych, dekoracyjnych oraz ogrodowych. Muszkieterowie oferują również wybór produktów dla majsterkowiczów, jak i akcesoria motoryzacyjne.

Klienci Bricomarché mogą skorzystać także z dodatkowych usług, jak np. pomoc w transporcie zakupionych towarów czy sprzedaż ratalna. Mogą również liczyć na specjalną kartę kredytową. Posiadacze karty Bricomarché otrzymują darmowy kredyt do 51 dni, swobodę wyboru spośród wielu opcji spłat oraz dostęp do atrakcyjnych promocji tylko dla posiadaczy karty. Klienci za swoje zakupy mogą zapłacić w jednej z 3 kas. Obok sklepu znajduje się darmowy parking na 45 samochodów.

Do mocnych stron nowego sklepu należą: lokalizacja - w centrum miasta oraz bogaty asortyment w atrakcyjnych cenach.

Bricomarché poszerza cały czas sieć dostawców, poszukując dla swoich klientów najbardziej atrakcyjnych produktów w najbardziej korzystnych cenach. Sukces sieci polega także na tworzeniu sklepów przyjaznych zarówno dla klientów, jak i pracowników.

Sklepy sieci lokowane są najczęściej w małych i średnich miastach, co pozwala właścicielom poznać potrzeby i problemy mieszkańców, a przez to dostosować ofertę i politykę cenową do ich możliwości. Współpraca z samorządem pomaga lokalizować kolejne sklepy zgodnie z potrzebami mieszkańców.

(Maja Święcka)

tagi: Grupa Muszkieterów ,