Advertisement

Nowości

Nowe szaty Dawtony

Poniedziałek, 15 listopada 2010
Na rynku pojawiły się nowe opakowania przetworów warzywnych marki Dawtona. Nowy design zyskało ponad 20 różnych produktów sterylizowanych: warzywa, mieszanki warzywne i gotowe sałatki. Redesign, zrealizowany przez agencję SaltPepper Brand Design dotyczy zarówno produktów pakowanych w puszki, jak i słoików. Zmiana opakowań obejmie docelowo wszystkie produkty.

Nowe opakowania są bardziej czytelne, posiadają tablice GDA ze szczegółowymi danymi o wartości odżywczej. Lifting przeszły key visuale, pojawił się motyw drewnianej deski do krojenia, przez co produkty zyskały charakter lokalny, odwołujący się do natury i ekologicznego trybu życia.

W zamierzeniu jest to również podpowiedź, że gotowe warzywa, to doskonały składnik najbardziej wyszukanych potraw.

Na wszystkich opakowaniach jest już nowy logotyp producenta, zaprojektowany również przez agencję SaltPepper Brand Design w ubiegłym roku. Dzięki redesignowi wszystkie produkty Dawtony nabrały spójności i doskonale wzmacniają rozpoznawalność marki.

Sprzedaż produktów w nowych opakowaniach wspiera outdoorowa kampania wizerunkowa.
Agencja pracowała z klientem w latach ubiegłych, przy redesignie innych produktów.

(M.D)

 

tagi: dawton ,