Nowe opakowania są bardziej czytelne, posiadają tablice GDA ze szczegółowymi danymi o wartości odżywczej. Lifting przeszły key visuale, pojawił się motyw drewnianej deski do krojenia, przez co produkty zyskały charakter lokalny, odwołujący się do natury i ekologicznego trybu życia.
W zamierzeniu jest to również podpowiedź, że gotowe warzywa, to doskonały składnik najbardziej wyszukanych potraw.
Na wszystkich opakowaniach jest już nowy logotyp producenta, zaprojektowany również przez agencję SaltPepper Brand Design w ubiegłym roku. Dzięki redesignowi wszystkie produkty Dawtony nabrały spójności i doskonale wzmacniają rozpoznawalność marki.
Sprzedaż produktów w nowych opakowaniach wspiera outdoorowa kampania wizerunkowa.
Agencja pracowała z klientem w latach ubiegłych, przy redesignie innych produktów.
(M.D)
tagi: dawton ,
Herbapol-Lublin został uhonorowany tytułem „Odpowiedzialny...
Grupa Żabka została po raz pierwszy objęta kompleksową...
Z analizy sklepowej ekspozycji, przeprowadzonej przez spółkę...
Ich udział najszybciej rośnie w Polsce...
Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji...
Bez rekompensat sytuacja rolników może się pogarszać...
Inflacja napędza spiralę...
Absurdów podatkowych nie brakuje...