Program Jakość Obsługi został zainicjowany w 2008 roku i od tego czasu cieszy się coraz większą popularnością. W tym roku liczba użytkowników portalu wzrosła z 200 tys. do 2 milionów. Wyjątkowy charakter programu wynika z faktu, iż w skład Kapituły decydującej corocznie o przyznaniu godła „Jakość Obsługi" mogą wejść wszyscy konsumenci w Polsce. Każdy klient po przejściu przez proces rejestracji na stronie http://www.jakoscobslugi.pl/, może zgłosić własną obserwację, a jego ocena wpłynie na wyniki programu.
Podobnie jak w przypadku poprzednich edycji, konsumenci wyrażali swoje opinie biorąc pod uwagę fachowość, uprzejmość oraz schludny wygląd personelu. Zwracano także uwagę na optymalną organizację pracy. Istotnym kryterium były również czytelne regulaminy promocji, estetyka sklepów i placówek firm, oferta produktowa oraz profesjonalne usługi w cenie adekwatnej do realiów rynku i sporej konkurencji. Pozytywne opnie klientów sprawiły, że Drogerie Natura po raz kolejny znalazły się w zaszczytnym gronie uhonorowanych.
„Bardzo cieszy nas fakt, iż to już drugie godło Jakości Obsługi, jakie otrzymujemy" - mówi Wojciech Filipczyk, prezes firmy Polbita. - „Jako, że na pierwszym miejscu zawsze stawiamy sobie zadowolenie i satysfakcję naszych klientów, nagroda ta jest dla nas potwierdzeniem, iż Drogerie Natura zmierzają we właściwym kierunku" - dodaje Wojciech Filipczyk.
W tym roku to już kolejne ważne wyróżnienie dla sieci. W raporcie przygotowanym na zlecenie firmy badawczej International Service Check (ISC), sklepy Drogerie Natura zostały bardzo pozytywnie ocenione przez tajemniczych klientów w kategorii jakości obsługi, wygrywając w zestawieniu z takimi sieciami jak: Rossmann, Aster, Yves Rocher, Superpharm, The Body Shop czy Marionnaud.
(M.D)
tagi: natura ,
Z najnowszego raportu pt. „Obawy i lęki mikro oraz małych...
W październiku 2024 r. całkowita wartość sprzedaży w...
21 listopada 2024 roku w wieku 68 lat zmarł Krzysztof Pakuła...
Obie strony czeka kilka lat przygotowań...
Sztuczna inteligencja jest coraz mocniej wykorzystywana przez...
Ankietowani wskazali pięć rzeczy, których obecnie...
Do zmian muszą się dostosować także małe przedsiębiorstwa...
Z początkiem stycznia 2025 roku Polska obejmie rotacyjną...