Nowy Taft Ultra to nowa, wysoce skuteczna formuła, łącząca składniki utrwalające z kroplą olejku arganowego, znanego z rewelacyjnych właściwości pielęgnacyjnych. Efekt: idealna fryzura przez 24 godziny, przyjemnie miękkie włosy, a co za tym idzie wygląd, o jakim marzyłaś.
Olejek arganowy jest składnikiem orzechów drzew arganowych (Argania spinosa), porastających wyłącznie południowo-zachodnie obszary Maroka. Od wieków berberyjskie kobiety wytwarzały ten wysoce odżywczy olej na potrzeby marokańskiej tradycyjnej medycyny. Obecnie ludzi coraz bardziej interesuje wykorzystanie oleju arganowego w kosmetyce i medycynie, z powodu wysokiej zawartości witaminy E, która przywraca włosom młodzieńczą witalność.
Lakier do włosów (250ml) oraz pianka (200ml) z nowej linii Taft Ultra z olejkiem arganowym stanowią idealne rozwiązane dla kobiet, których włosy narażone są na uszkodzenia w czasie szczotkowania, stylizacji, suszenia suszarką lub podczas zabiegów chemicznych. A zwłaszcza dla tych z nich, którym zależy na dbaniu o kondycję włosów na równi z podążaniem za najnowszymi trendami.
Linia Taft Ultra wzbogacona olejkiem arganowym dostępna jest od września 2010 r. Rekomendowana cena detaliczna zarówno pianki, jak i lakieru do włosów, to około 13 zł.
Producent zaplanował silne wsparcie sprzedaży m.in. marki Taft, poprzez kampanię promocyjną i wizerunkową związaną z konkursem Schwarzkopf Elite Model Look Polska 2010. Nagrodą główną jest dwuosobowa tygodniowa wycieczka w dowolne miejsce na świecie, wskazane przez zwycięzcę Do wygrania jest również 50 dwuosobowych zaproszeń na wiosenną Galę Finałową Schwarzkopf ELITE MODEL LOOK POLSKA 2011 w Warszawie oraz 1 000 zestawów kosmetyków Schwarzkopf.
Wystarczy kupić 1 produkt Schwarzkopf i odpowiedzieć na pytanie konkursowe, wysyłając sms pod numer 71100. Marki biorące udział w promocji to: Taft, Brillance Gliss Kur, got2b, Essential Color, Natural&Easy, Perfect Mousse oraz Schauma. Konkurs potrwa od 1 września do 30 listopada 2010. Szczegóły w sklepach oraz na stronie www.schwarzkopfelite.pl. Za zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy OMD.
(M.D)
tagi: taft ,
W tym roku Browar Okocim świętuje 180-lecie istnienia. Z tej...
Znamy laureatów Sustainability Awards For Retail! Podczas...
Grupa wypracowała stabilne wyniki finansowe na poziomie 287,4...
Eksperci szacują, że niewyspani pracownicy mogą kosztować...
Trwają prace nad nową ustawą o Rzeczniku MŚP...
Zawirowania w światowym handlu...
Rodzimym firmom przyda się promocja ze strony instytucji...
Firmy skupiają się na gromadzeniu zapasów...