Większość Fuso Canter Eco Hybrid zostało sprzedanych przez MFTBC na rynku macierzystym w Japonii. Poza tym lekkie samochody ciężarowe z napędem hybrydowym poruszają się także po Australii, Hongkongu i Irlandii.
Od samego początku te lekkie samochody ciężarowe z równoległym napędem hybrydowym, obecnie już drugiej generacji, przekonywały wyraźnie niższym zużyciem paliwa oraz niższym poziomem emisji zanieczyszczeń przy równocześnie niezmienionych parametrach użytkowych (jak np ładowność)
MFTBC otworzy pod koniec 2010 nowe stanowisko diagnostyczne do napędów hybrydowych
Bazując na sukcesie modelu Fuso Canter Eco Hybrid MFTBC stawia na dalszy rozwój napędów hybrydowych. W grudniu 2010 centrum diagnostyczne Kitsuregawa w Japonii powiększy się o stanowisko diagnostyczne. W przyszłości będą tam testowane napędy hybrydowe w różnych warunkach, zbliżonych do warunków rzeczywistych. Dzięki temu będzie możliwa na stanowisku badawczym symulacja zmian powstających w pojeździe w czasie rzeczywistym na przykład sprawności akumulatorów Nowy obiekt jest ważnym elementem w konstruowaniu jeszcze bardziej efektywnych pojazdów hybrydowych.
Genichiro Ishii jest nowym dyrektorem Globalnego Centrum Hybryd
Wczoraj Genichiro Ishii został powołany na stanowisko dyrektora Globalnego Centrum Hybryd w Kawasaki w Japonii. Genichiro Ishii był wcześniej zatrudniony w dziale konstrukcyjnym Mitsubishi Fuso, uczestnicząc jednocześnie w pracach nad inicjatywą Daimler Trucks odnośnie światowego debiutu nowej generacji silników.
Dotychczasowy Dyrektor Fumio Akikawa, który przechodzi na emeryturę, nadal będzie pozostawał do dyspozycji firmy jako doradca. Fumio Akikawa w czasie swej pracy zajmował się głównie tworzeniem i rozbudową GHC.
GHC, otwarte w 2008 roku, jest centralnym oddziałem zajmującym się konstruowaniem pojazdów hybrydowych w ramach Daimler Trucks. GCH uzgadnia działania Daimler Trucks North America dla regionu NAFTA oraz Mercedes-Benz Trucks w Europie i stanowi część Daimler Trucks-Initiative Shaping Future Transportation.
O MFTBC
Mitsubishi Fuso Truck and Bus Corporation (MFTBC) z marką Fuso należy do wiodących producentów pojazdów użytkowych w Azji. Daimler AG jest większościowym udziałowcem japońskiej firmy, posiadając 85 % udziałów. Firma ta obok Mercedes-Benz i Freightliner stanowi integralną część Daimler Truck Group. Przebojem Daimler Trucks jest lekki samochód ciężarowy Canter. Odnosi on sukcesy w sprzedaży na całym świecie, a oprócz Japonii jest produkowany także od 30 lat w Tramagal, w Portugalii. Najnowszy zakład produkcyjny Cantera został otwarty w bieżącym roku w Rosji, w ramach spółki joint venture z firmą Kamaz.
(Maja Święcka)
tagi: Fuso ,
Dotychczasowy dyrektor sprzedaży i członek zarządu w Kraft...
Z najnowszego raportu pt. „Obawy i lęki mikro oraz małych...
W październiku 2024 r. całkowita wartość sprzedaży w...
Obie strony czeka kilka lat przygotowań...
Sztuczna inteligencja jest coraz mocniej wykorzystywana przez...
Ankietowani wskazali pięć rzeczy, których obecnie...
Do zmian muszą się dostosować także małe przedsiębiorstwa...
Z początkiem stycznia 2025 roku Polska obejmie rotacyjną...