„Współpraca z Fundacją Akademia Piłkarska Legia Warszawa daje nam możliwość wsparcia wspaniałej inicjatywy" - mówi Mari Kochalska, Członek Zarządu Haribo Sp. z o. o. -„Piłka nożna to nie tylko sport, ale również zabawa i nauka współpracy w drużynie. Wartości tych nie sposób przecenić. Z pomocą marki Maoam chcemy rozwijać talenty sportowe dzieci i młodzieży, zachęcamy ich do aktywnego spędzania wolnego czasu" - dodaje Maria Kochalska.
Maoam konsekwentnie angażuje się w kampanie promujące aktywny styl życia i uprawianie sportu przez dzieci i młodzież. Trenując ze wsparciem Maoam młodzi piłkarze uczą się, jak tworzyć zespół i jednocześnie świetnie się bawią, uprawiając ulubiony sport. W zeszłym roku marka Maoam wzięła udział w organizacji „Turnieju Stolic Europejskich" Legia Cup 2009, na który przyjechało osiem drużyn z Polski i zagranicy.
Również podczas Legia Cup 2010 na fanów piłki nożnej czekają silne sportowe emocje. W rozgrywkach wezmą udział chłopcy z rocznika 2000 i młodsi. Firma Haribo, właściciel marki Maoam jest oficjalnym sponsorem drużyny Akademii Piłkarskiej rocznik 2001, a logo firmy widnieje na specjalnych koszulach meczowych drużyny. Na najlepszych zawodników Legia Cup 2010 czeka niezwykła nagroda - mecz z piłkarzami pierwszego zespołu Legii Warszawa.
(M.D)
tagi: haribo ,
Mondelēz International zainwestował w estońską firmę...
„Od początku roku znacząco wzrosła zmienność i...
W I kwartale br. liczba wniosków dotyczących założenia...
Co ósmy wciąż jednak nie potrafi ich wskazać...
Obecnie 49,1% Polaków dobrze ocenia swoją sytuację...
Platforma strategicznego dialogu w Warszawie i Waszyngtonie...
Kobiety wciąż są w mniejszości we władzach spółek...
Eksperci szacują, że niewyspani pracownicy mogą kosztować...