Sieć postanowiła uruchomić program, którego celem będzie wytypowanie, wyróżnienie oraz promocja najlepszych producentów marek własnych Intermarché.
Projekt będzie składał się z dwóch etapów: centralnego oraz lokalnego. W pierwszym z nich reprezentacja złożona z przedstawicieli Departamentu Handlowego, Departamentu Jakości oraz Departamentu Marek Własnych wybierze grupę dostawców w oparciu o specjalnie przygotowane kryteria. Wśród wymagań stawianym firmom znajdą się:
- spełnienie wysokich norm jakościowych dostarczanych produktów,
- współpraca z siecią Intermarché trwająca minimum 3 lata,
- obrót realizowany z centralą przekraczający 500000 zł,
- wspieranie lokalnych społeczności.
W etapie lokalnym wybrane wcześniej firmy zostaną poddane ocenie ze strony kierowników sklepów Intermarché, którzy uwzględnią upodobania klientów.
Miano „Dostawcy Godnego Polecenia" otrzyma najlepszy producent w kategorii: firma z polskim kapitałem oraz firma z kapitałem zagranicznym.
Ogłoszenie wyników nastąpi 16 listopada br. podczas „Konferencji Muszkieterów", dorocznego spotkania wszystkich właścicieli sklepów funkcjonujących w Grupie Muszkieterów. Zarząd sieci Intermarché zadecydował, że tytuł „Dostawcy Godnego Polecenia" będzie przyznawany corocznie.
Wyróżnione firmy poza tytułem oraz symboliczną statuetką otrzymają możliwość promocji w ramach sieci Intermarché.
(Monika Dawiec)
tagi: intermarche ,
Związek Polskich Przetwórców Mleka apeluje o utrzymanie...
W maju rdr. spadł ruch w placówkach sieci fast food – w...
W maju br. kawa mielona zdrożała rdr. w sklepach o 25,1%, a...
Ze wstępnych danych Ministerstwa Rodziny, Pracy i Polityki...
Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone...
Jak wynika z analizy danych MRiT, w maju liczba wniosków...
Według najnowszego rynkowego raportu, obecnie 18,4% Polaków...
W UE co roku wytwarza się ponad 2,2 mld t odpadów...