Sieć postanowiła uruchomić program, którego celem będzie wytypowanie, wyróżnienie oraz promocja najlepszych producentów marek własnych Intermarché.
Projekt będzie składał się z dwóch etapów: centralnego oraz lokalnego. W pierwszym z nich reprezentacja złożona z przedstawicieli Departamentu Handlowego, Departamentu Jakości oraz Departamentu Marek Własnych wybierze grupę dostawców w oparciu o specjalnie przygotowane kryteria. Wśród wymagań stawianym firmom znajdą się:
- spełnienie wysokich norm jakościowych dostarczanych produktów,
- współpraca z siecią Intermarché trwająca minimum 3 lata,
- obrót realizowany z centralą przekraczający 500000 zł,
- wspieranie lokalnych społeczności.
W etapie lokalnym wybrane wcześniej firmy zostaną poddane ocenie ze strony kierowników sklepów Intermarché, którzy uwzględnią upodobania klientów.
Miano „Dostawcy Godnego Polecenia" otrzyma najlepszy producent w kategorii: firma z polskim kapitałem oraz firma z kapitałem zagranicznym.
Ogłoszenie wyników nastąpi 16 listopada br. podczas „Konferencji Muszkieterów", dorocznego spotkania wszystkich właścicieli sklepów funkcjonujących w Grupie Muszkieterów. Zarząd sieci Intermarché zadecydował, że tytuł „Dostawcy Godnego Polecenia" będzie przyznawany corocznie.
Wyróżnione firmy poza tytułem oraz symboliczną statuetką otrzymają możliwość promocji w ramach sieci Intermarché.
(Monika Dawiec)
tagi: intermarche ,
Z najnowszego raportu pt. „Obawy i lęki mikro oraz małych...
W październiku 2024 r. całkowita wartość sprzedaży w...
21 listopada 2024 roku w wieku 68 lat zmarł Krzysztof Pakuła...
Obie strony czeka kilka lat przygotowań...
Sztuczna inteligencja jest coraz mocniej wykorzystywana przez...
Ankietowani wskazali pięć rzeczy, których obecnie...
Do zmian muszą się dostosować także małe przedsiębiorstwa...
Z początkiem stycznia 2025 roku Polska obejmie rotacyjną...