Sieć postanowiła uruchomić program, którego celem będzie wytypowanie, wyróżnienie oraz promocja najlepszych producentów marek własnych Intermarché.
Projekt będzie składał się z dwóch etapów: centralnego oraz lokalnego. W pierwszym z nich reprezentacja złożona z przedstawicieli Departamentu Handlowego, Departamentu Jakości oraz Departamentu Marek Własnych wybierze grupę dostawców w oparciu o specjalnie przygotowane kryteria. Wśród wymagań stawianym firmom znajdą się:
- spełnienie wysokich norm jakościowych dostarczanych produktów,
- współpraca z siecią Intermarché trwająca minimum 3 lata,
- obrót realizowany z centralą przekraczający 500000 zł,
- wspieranie lokalnych społeczności.
W etapie lokalnym wybrane wcześniej firmy zostaną poddane ocenie ze strony kierowników sklepów Intermarché, którzy uwzględnią upodobania klientów.
Miano „Dostawcy Godnego Polecenia" otrzyma najlepszy producent w kategorii: firma z polskim kapitałem oraz firma z kapitałem zagranicznym.
Ogłoszenie wyników nastąpi 16 listopada br. podczas „Konferencji Muszkieterów", dorocznego spotkania wszystkich właścicieli sklepów funkcjonujących w Grupie Muszkieterów. Zarząd sieci Intermarché zadecydował, że tytuł „Dostawcy Godnego Polecenia" będzie przyznawany corocznie.
Wyróżnione firmy poza tytułem oraz symboliczną statuetką otrzymają możliwość promocji w ramach sieci Intermarché.
(Monika Dawiec)
tagi: intermarche ,
W I kwartale br. liczba wniosków dotyczących założenia...
W I kwartale br. sieci handlowe wypuściły na rynek o 16,6%...
Mondelez Polska, lider w branży przekąsek, ogłasza dwa nowe...
Co ósmy wciąż jednak nie potrafi ich wskazać...
Obecnie 49,1% Polaków dobrze ocenia swoją sytuację...
Platforma strategicznego dialogu w Warszawie i Waszyngtonie...
Kobiety wciąż są w mniejszości we władzach spółek...
Eksperci szacują, że niewyspani pracownicy mogą kosztować...