Nieskategoryzowane

Molo możliwości w Szczecinie

Czwartek, 04 listopada 2010
Już 25 listopada br. w Szczecinie otwarte zostanie Centrum Handlowe Molo (w miejscu dotychczasowego CH Piast). Inna nazwa, poszerzona i bardziej zróżnicowana oferta oraz nowa architektura to zmiany, jakie przechodzi jeden z najstarszych kompleksów handlowych w mieście.

Z końcem rozbudowy obiektu przybędzie kilkanaście nowych sklepów znanych marek, w tym m.in.: H&M, Cubus, New Yorker, Reserved, Apart, Deichmann, Douglas, Gatta, Matras, Orsay, Tally Weijl i Triumph.

Centrum Handlowe Molo, które zastąpi istniejącego od 10 lat Piasta, będzie miało poszerzoną i bardziej zróżnicowaną ofertę. W ostatnich tygodniach do grona najemców dołączyli m.in. salon jubilerski Apart (105 mkw.), perfumeria Douglas (259 mkw.), salon z obuwiem Deichmann (442 mkw.) oraz Księgarnia Matras (276 mkw.). Czas spędzony w klimatycznym i nowoczesnym otoczeniu nowego Molo umilą kawiarnie i punkty gastronomiczne, wśród nich np. Burger King.

W segmencie mody w Centrum Handlowym Molo również przybywa reprezentantów znanych i popularnych firm. Otwarte zostaną m.in. Levi's/Mustang (127 mkw.), salony z odzieżą i bielizną marek Gatta (42 mkw.) i Triumph (42 mkw.), Orsay (179 mkw.) oraz młodzieżowy Tally Weijl (184 mkw.). Dotychczas obecność w Molo potwierdzili już m.in. właściciele marek Reserved, New Yorker, Cubus i H&M.

Przedstawiciele ING Real Estate Investment Management, reprezentujący właściciela centrum, zapewniają, iż Molo zyska w przyszłości jeszcze jeden duży odzieżowy sklep znanej zachodniej sieci. Nie zdradzają na razie jego nazwy. Za proces komercjalizacji Centrum Handlowego Molo odpowiedzialna jest firma DTZ.

W centrum pozostaną najwięksi z dotychczasowych najemców - Media Markt, jedyny w Szczecinie sklep tej marki ze sprzętem RTV i AGD (ponad 5 500 mkw.), salon z artykułami wyposażenia i wykończenia wnętrz Komfort (ponad 1 500 mkw.) oraz hipermarket spożywczy Carrefour, który zmniejszy swoją powierzchnię o ponad 4 000 mkw.

Rozpoczęta w maju br. przebudowa pochłonie ponad 16 mln złotych. Dotychczasowa powierzchnia Centrum Handlowego - ok. 25 500 mkw. zwiększy się do ponad 28 000 mkw. Centrum Handlowe Molo zostanie otwarte 25 listopada 2010 roku.

(Maja Święcka)

tagi: Molo ,