Hasło przewodnie „...bo lubię niespodzianki" towarzyszące najnowszej kampanii nawiązuje do niespodzianek czekających na Klientów w „Największej z przyjemności".
Stanowi równocześnie zachętę do odwiedzenia galerii 20 i 21 listopada, podczas Mega Weekendu z okazji 1 Urodzin Galerii, wzięcia udziału w mini eventach przygotowywanych przez najemców oraz skorzystania z atrakcyjnych promocji, dostępnych tylko w tym dniu.
Kampania „...bo lubię niespodzianki. Mega weekend na 1 urodziny" obejmuje swym zasięgiem całą Małopolskę. Kreacje pojawią się na ponad 50 nośnikach outdoorowych - billboardach i siatkach wielkoformatowych, usytuowanych w najbardziej ruchliwych punktach Krakowa.
Wsparcie stanowi kampania radiowa w 10 stacjach oraz Internecie. Czas trwania Kampanii: 1 - 31 listopad 2010.
Kreację przygotowała Agencja GPD Advertising, planowaniem i zakupem mediów zajął się bezpośrednio Dział Marketingu Bonarka City Center. Za działania PR odpowiada Open Media Agencja PR.
(M.D)
tagi: bonarka ,
Z najnowszego raportu pt. „Obawy i lęki mikro oraz małych...
W październiku 2024 r. całkowita wartość sprzedaży w...
21 listopada 2024 roku w wieku 68 lat zmarł Krzysztof Pakuła...
Obie strony czeka kilka lat przygotowań...
Sztuczna inteligencja jest coraz mocniej wykorzystywana przez...
Ankietowani wskazali pięć rzeczy, których obecnie...
Do zmian muszą się dostosować także małe przedsiębiorstwa...
Z początkiem stycznia 2025 roku Polska obejmie rotacyjną...