Nieskategoryzowane

„…bo lubię niespodzianki”

Wtorek, 02 listopada 2010
Z początkiem listopada startuje urodzinowa kampania Bonarka City Center w Krakowie. Prowadzone działania obejmą nośniki outdoor, w tym siatki wielkoformatowe, spoty w radio oraz reklamę w Internecie.

Hasło przewodnie „...bo lubię niespodzianki" towarzyszące najnowszej kampanii nawiązuje do niespodzianek czekających na Klientów w „Największej z przyjemności".

Stanowi równocześnie zachętę do odwiedzenia galerii 20 i 21 listopada, podczas Mega Weekendu z okazji 1 Urodzin Galerii, wzięcia udziału w mini eventach przygotowywanych przez najemców oraz skorzystania z atrakcyjnych promocji, dostępnych tylko w tym dniu.

Kampania „...bo lubię niespodzianki. Mega weekend na 1 urodziny" obejmuje swym zasięgiem całą Małopolskę. Kreacje pojawią się na ponad 50 nośnikach outdoorowych - billboardach i siatkach wielkoformatowych, usytuowanych w najbardziej ruchliwych punktach Krakowa.

Wsparcie stanowi kampania radiowa w 10 stacjach oraz Internecie. Czas trwania Kampanii: 1 - 31 listopad 2010.

Kreację przygotowała Agencja GPD Advertising, planowaniem i zakupem mediów zajął się bezpośrednio Dział Marketingu Bonarka City Center. Za działania PR odpowiada Open Media Agencja PR.

(M.D)

tagi: bonarka ,