Przebrane za anioły hostessy przekonywały klientów supermarketów Stokrotka do podejmowania działań i zmiany przyzwyczajeń na proekologiczne, przyczyniające się do ochrony środowiska.
Zgłaszane do ekoskrzynek problemy mieszkańców danego miasta, jak brak kontenerów na segregację odpadów czy tworzenie dzikich wysypisk śmieci, są teraz wyjaśniane w konsultacji z odpowiednimi władzami, a odpowiedzi już niedługo będą prezentowane klientom w supermarketach Stokrotka.
"Stokrotka wprowadza rozwiązania, które przyczyniają się do ochrony środowiska naturalnego. Wycofaliśmy ze sprzedaży jednorazowe reklamówki foliowe, w supermarketach w całej Polce przyjmujemy zużyte baterie, cały czas inwestujemy w energooszczędne wyposażenie dla sklepów. Jesteśmy przekonani, że kampania „Nie zaśmiecaj swojego sumienia" również przyniesie pozytywne dla środowiska rezultaty" - mówi Mariusz Myszak, Dyrektor Sprzedaży i Marketingu spółki Stokrotka.
Akcja odbywała się w wybranych supermarketach Stokrotka w całej Polsce w dwie soboty października. Kampania „Nie zaśmiecaj swojego sumienia" jest realizowana przez Grupę Eskadra.
Ogólnopolska akcja „Nie zaśmiecaj swojego sumienia", organizowana przez Ministerstwo Środowiska, promuje ekologiczne postawy wśród Polaków. W pierwszym etapie kampanii do działań proekologicznych miały zachęcać spoty edukacyjne prezentowane w mediach ogólnopolskich. Ministerstwo Środowiska zwracało uwagę na problemy związane z odpadami: palenie śmieci w piecach domowych, tworzenie w lasach dzikich wysypisk czy brak segregacji odpadów.
W ramach akcji oprócz działań w Stokrotkach, organizatorzy zaplanowali spotkania uczniów szkół podstawowych i gimnazjów z Eko-animatorami, którzy poprzez proste zagadki pokazują młodzieży jak w łatwy sposób poprawić stan środowiska naturalnego. Dodatkowo, w wybranych miastach Polski, straż pożarna zaprasza mieszkańców do wspólnego gaszenia palących problemów ekologicznych. W ramach akcji odbywają się również przedstawienia teatralne na tematy ekologiczne. Kampania potrwa do końca października.
(Maja Święcka)
tagi: Stokrotka ,
Znamy laureatów Sustainability Awards For Retail! Podczas...
Należąca do koncernu FoodWell marka Bakalland dołączyła do...
Trwają prace nad nową ustawą o Rzeczniku MŚP...
Zawirowania w światowym handlu...
Rodzimym firmom przyda się promocja ze strony instytucji...
Firmy skupiają się na gromadzeniu zapasów...
Światowi dostawcy nie nadążają z dostawami do Polski...