W czasie ostatnich kilku lat liderzy rynku spożywczego zauważyli zmieniający się status popularnego w Polsce produktu, jakim jest parówka. Klienci coraz częściej szukają wyrobów najwyższej jakości i dotyczy to nie tylko najlepszych wędzonek i kiełbas, ale również parówek. Polscy konsumenci chcą produktów bogatych w odżywcze, pełnowartościowe składniki.
„Slimki" PAMSO doskonale wpisują się w tę tendencję, zawierając mięso z szynki, do tej pory wykorzystywane głównie przy wyrobie tradycyjnych wędlin lub garmażu. To dlatego nowa propozycja pabianickiego producenta na pewno ucieszy wszystkich tych, którzy przepadają za parówkami, a zarazem preferują wyroby bardziej wyszukane jakościowo.
Jakość surowców i nowatorskie podejście do tak, wydawałoby się prostej, przekąski jaką są parówki, zwróci uwagę każdego smakosza i świadomego klienta.
Na początek PAMSO rozpoczęło sprzedaż parówek „Slimek" w swojej sieci sklepów firmowych, a wkrótce kupić je będzie można również w sieciach supermarketów i innych dobrych sklepach mięsnych.
(Monika Dawiec)
tagi: pasmo ,
W warszawskim centrum handlowym Wola Park...
Spółdzielnia Mleczarska Mlekpol już kolejny rok z rzędu –...
W kwietniu ceny w sklepach wzrosły rdr. średnio o 5,6%, czyli...
Dwóch na trzech ankietowanych, zaciągając kredyt lub...
Mennica Skarbowa odnotowała około 50-procentowy wzrost...
Co ósmy wciąż jednak nie potrafi ich wskazać...
Obecnie 49,1% Polaków dobrze ocenia swoją sytuację...
Platforma strategicznego dialogu w Warszawie i Waszyngtonie...