W nowym Intermarché zastosowano nowatorski układ i ujednoliconą ekspozycję produktów. Sklep specjalizuje się w artykułach świeżych, takich jak owoce, warzywa, nabiał, pieczywo, wędliny oraz mięso. Wyposażony jest również we własną piekarnię i wędzarnię.
Dzięki temu klienci mogą nabyć tradycyjny wyrób, produkowany na miejscu według polskich receptur i bez użycia konserwantów. Na przyjaznej dla klientów powierzchni handlowej wynoszącej około 2 000mkw. znajduje się szeroki wybór produktów spożywczych oraz chemii gospodarczej.
W sprzedaży dostępne są zarówno produkty pod markami własnymi, jak również artykuły innych producentów. Ponadto w Intermarché zakupić można produkty delikatesowe z Francji, takie jak: wina, słodycze, kawy i kosmetyki. Wszystkie artykuły posiadają bardzo atrakcyjne ceny. Sklep zatrudnia 80 osób i jest to 25 punkt sprzedaży sieci w województwie dolnośląskim.
„Otwarcie Galerii Victoria z pewnością jest wielkim wydarzeniem handlowym i gospodarczym w Wałbrzychu. Jest to również przełomowe wydarzenie dla Grupy Muszkieterów w Polsce. W lutym, kiedy objąłem stanowisko prezesa Grupy, wspólnie z Zarządem zdecydowaliśmy się zmienić naszą strategię i postanowiliśmy, że sieć Intermarché na szeroką skalę zawita do galerii handlowych. Cieszę się, że na efekty tej decyzji nie trzeba było czekać długo. Otwieramy pierwszy supermarket w galerii handlowej" - mówi Marek Feruga, Prezes Grupy Muszkieterów w Polsce.
(Monika Dawiec)
tagi: Intermarché ,
Znamy laureatów Sustainability Awards For Retail! Podczas...
Należąca do koncernu FoodWell marka Bakalland dołączyła do...
Trwają prace nad nową ustawą o Rzeczniku MŚP...
Zawirowania w światowym handlu...
Rodzimym firmom przyda się promocja ze strony instytucji...
Firmy skupiają się na gromadzeniu zapasów...
Światowi dostawcy nie nadążają z dostawami do Polski...