W ramach rozwoju franczyzy w Polsce Carrefour proponuje różne formy partnerstwa, zarówno dla partnerów franczyzowych, jak również działając na zasadzie hurtowni poprzez wygodny system zaopatrzenia sklepów.
Franczyza Carrefour Express jest nową propozycją systemu franczyzowego w Polsce. Jej nowatorskość polega na unikalnym połączeniu pewnych elementów z modelu franczyzy twardej i miękkiej. Model franczyzy Carrefour sprawdza się zarówno w dużych miastach, jak i w mniejszych miejscowościach do 10 000 mieszkańców, ponieważ Carrefour Express korzysta z potęgi handlowej Carrefour i wypracowanych przez sieć rozwiązań takich jak: asortyment, cena, logistyka, promocja oraz organizacja multiformatowa, a także strategia handlowa zbudowana wokół klienta.
Ponadto Carrefour, będący w Polsce siecią multiformatową, posiada doświadczenie w sklepach takich jak: hipermarkety, supermarkety i sklepy osiedlowe o różnych powierzchniach: od 100 mkw. do 15 000 mkw.
Obecnie model franczyzowy w Carrefour jest jednym z najbardziej wydajnych, przynoszącym najlepsze wyniki, co potwierdzają liczne otwarcia sklepów w 2010 r. Dotychczas Carrefour otworzył 30 nowych sklepów a kolejne 20 otworzy jeszcze do końca roku. Średni obrót za mkw. na rok przekracza 20 000 zł w pierwszym roku funkcjonowania placówki handlowej.
Niestandardowe rozwiązania w modelu franczyzy dla sklepów osiedlowych sprawiają, że przeniesienie pewnych elementów z franczyzy miękkiej i twardej czyni w obecnej chwili model Carrefour najlepszym na rynku.
(Monika Dawiec)
tagi: carrefour ,
Dotychczasowy dyrektor sprzedaży i członek zarządu w Kraft...
Z najnowszego raportu pt. „Obawy i lęki mikro oraz małych...
W październiku 2024 r. całkowita wartość sprzedaży w...
Obie strony czeka kilka lat przygotowań...
Sztuczna inteligencja jest coraz mocniej wykorzystywana przez...
Ankietowani wskazali pięć rzeczy, których obecnie...
Do zmian muszą się dostosować także małe przedsiębiorstwa...
Z początkiem stycznia 2025 roku Polska obejmie rotacyjną...